Pantograf w szafie

następny post »
From: Olo <w...@j...cy>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Pantograf w szafie
Date: Mon, 29 Nov 2010 13:13:15 +0100

Witam, otóż od kilku dni jestem użytkownikiem szafy z pantografem (60 cm
długości - jeśli ma znaczenie)i niech mnie ktoś oświeci: ile na nim
można powiesić, tzn. jakie jest tego dopuszczalne obciążenie. Niestety
na pudełku jak i w internecie nic na ten temat nie ma.
Oczywiście instrukcji użytkowania też nie ma. Na tabliczce wymiary
owszem i waga całości również, ale ile na tym kg można powiesić to
tajemnica. Wiem, można wieszać, aż coś nie pęknie, ale ja bym chciał tak
orientacyjnie, czy to tylko na jedną koszulę czy jak będzie potrzeba to
worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.