Papierosy dobre na pamiec?

11. Data: 2000-05-29 07:10:48

Temat: Re: Papierosy dobre na pamiec i raka pluc ?
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możliwy mechanizm :-) :

papieroski -> rak płuca albo zawał -> agonia -> w jednej chwili widzimy
całe życie

Dariusz napisał(a):

> Test
>
> na co sa papierosy lepsze >?
>
> na pamiec
> czy na raka pluc
>
> testy na raka pluc znam, na pamiec nie
>
> ale moze ktos ma raka pluc i powie jaka ma pamiec po papierosach .
> D.

Krzysiek Okon, MD

12. Data: 2000-05-29 23:43:08

Temat: Re: Papierosy dobre na pamiec?
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Mon, 29 May 2000 00:11:54 +0200, "Cind
Y216" <m...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl>

>jest
>>
>Legalizacja marysi nie musi byc zwiazana z mafijnym sponsoringiem
>tylko ze zdrowym rozsadkiem. Tez jestem za. (z naukowego pkt widzenia)

Jako i ja - po prostu spotkałem się już na tej grupie z podobnym osądem -
w jednym z pierwszych listów dokonałem dokładnego opisu z punktu
farmakologicznego i psychiatrycznego sposobu działania i możliwych
zastosowań przetworów Cannabis.
Oczywiście wszyscy z..... mnie jak burą sukę , od dilerów wyzwali , a
psora Vetulaniego określono jako właśnie opłaconego przez mafię.
Oczywiście prym wiódł niejaki "Expert" - ale o jego świetlanej postaci
dowiedziałem się później.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

13. Data: 2000-05-30 14:36:52

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <qITX4.39584$zA1.912753@news.tpnet.pl>,
"Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
Warszawskiej,
Higieny

> Hmmm, sadze, ze ignorancja nie jest najlepszym sposobem na zycie.

Przychylam sie do opinii.

Prof.
> Vetulanie jest naukowcem rzetelnym,

Zwlaszcza kiedy porownuje kawe do nikotyny, co akurat jest na reke
takiemu Philip Morris. Jakby kofeina zabijala 350 Polakow dziennie, w
tym tych ktorzy jej nie uzywaja.

> a ze wyniki badan nie do konca sa zgodne
> z Twoimi przekonaniami?

Tutaj musze wyjasnic jedno. Wcale nie jestem przeciwnikiem. Nie lubie
tylko mydlenia oczu 40 milionom ludzi. Marycha jej niczym w porownaniu z
tytoniem, ale zamieszanie pozwala na oglupianie spoleczenstwa. I tutaj
OSZUST (blink, blink, blink) Vetulani dziala swiadomie na korzysc Philip
Morris siejac zamet. Jezeli rzeczywiscie jest takim specem, to dlaczego
pomija amoniak w Marlboro? Jako spec powinien wiedziec po co jest on
podkladany. Dla niezorientowanych: chodzi o oddzielenie nikotyny w
dymnie od soli zeby zwiekszyc jej dzialanie uzaleniajace.

>zeby Vetulani namawial kogokolwiek do palenia
>tytoniu.

Celowo sieje zamet.

Miro

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

14. Data: 2000-05-30 14:44:30

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <OMTX4.39587$zA1.912748@news.tpnet.pl>,

Warszawskiej,
Higieny

> Jeszcze mala uwaga - jesli chcesz, przesle Twoj komentarz prof.
Vetulaniemu.

Jak najbardziej. Daj mi jego rowniez, Do lapowkarzy Ludwickiego i
Kazimierza Krlowskiego rowniez. Najlepiej przysl;ij mi ich foto (.jpg)
zebym mogl im wystawic wieczna laurke w www za ciezka prace na rzecz
Philip Morris.

> Jak sadzisz, bedzie sie trudzil zawiadamianiem prokuratury czy da
>sobie
> spokoj?

Zeby sie nie zdziwil kiedy mu wyciagne na wierzch rachunki dla Philip
Morris za "balansowanie" naukowcow w PL. Opatrzone napisami
"CONFIDENTIAL".

> Jezeli bedzie mial zly humor (na szczescie dla Ciebie jest to malo
> prawdopodobne, jest bardzo pogodnym czlowiekiem) Twoje logi sa
dostepne :-).

Nigdzie sie nie ukrywam. Zadzwon do Philip Morris po moj aktualny adres
(podrozuje). A z prokuratura, to moze jednak ja to zrobie lepiej.
Wlasnie przygotowuje materialy.

Pogodnego dnia

15. Data: 2000-05-30 14:47:42

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...onet.pl>,
KO <k...@p...onet.pl> wrote:
> Możliwy mechanizm :-) :
>
> papieroski -> rak płuca albo zawał -> agonia -> w jednej chwili
widzimy
> całe życie

A moze nie tylko:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/tobaccobody.ht
ml

16. Data: 2000-05-30 14:54:11

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@4...com>,
c...@p...onet.pl wrote:
> Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 27 May 2000 15:45:45 GMT,
Dziubdzius
> <k...@u...net> napisał coś takiego:

> Raczy waćpan przesadzać i oczerniać jednego z najlepszych ( jeśli nie
> najlepszego ) polskiego neurofarmakologa.

I specjaliste od amoniaku w Marlboro produkowanych w Krakowie?

> A przy okazji raczył waćpan zapomnieć o tym że pan prof J. Vetulani
jest
> sponsorowany przez kolumbijski kartel narkotykowy - postulował
> zalegalizowanie marihuany.

Gorzej, przez kartele tytoniowe, jak Philip Morris, dla siania zametu w
spoleczenstwie nt. szkodliwosci nikotyny. A czy ktos w ogole pytal o
sprawy potajemnego finansowania naukowcow w Polsce? Pod przysiega.
Kiedy w USA zaczeli to robic, to Philip Morris podpisal ugode na
US$ 246.000.000.000,00 i zaczal szukac frajerow w Europie Wschodniej.

17. Data: 2000-05-30 14:58:39

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <f...@4...com>,
c...@p...onet.pl wrote:

> [...]

Technicznie biorac marycha to zabawka dla dzieci przy nikotynie. I to
jest fakt naukowyt dawno stwierdzony. Mnie chodzi o oszustwa Vetulaniego
zwiazane z sianiem zametu w Polsce co do nikotyny.
Zerknij na naukowe opracowania Philip Morris:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/doclinks.html

18. Data: 2000-05-30 15:06:02

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <8gp4s8$ei0$1@sunsite.icm.edu.pl>,
"Adamus" <a...@m...pl> wrote:

> Hm.. Mysle, ze na dluzsza mete korzysci wynikajace z pobudzenia oun
przez
> nikotyne zostana przytlamszone przez niedotlenienie wynikajace z
wdychania
> pozostalych skladnikow dymu.

Bardzo istotne jest zwrocenie uwagi na chemikalia podkladane potajemnie
do papierosow. Nikotyna mozna manipulowac w rozny sposob, np zwiekszyc
wchlanianie przez receptory bez zwiekszania n.

19. Data: 2000-05-30 16:57:28

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius <k...@u...net> wrote:

> [...]
> podkladany. Dla niezorientowanych: chodzi o oddzielenie nikotyny w
> dymnie od soli zeby zwiekszyc jej dzialanie uzaleniajace.

1. Amoniak to gaz
2. Wydziela sie podczas palenia wszystkich papierosow
3. Wyjasnij (ale w powazny sposob) to o czym wspomniales w ostatnim zdaniu

20. Data: 2000-05-30 18:13:55

Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <01bfca58$d4885320$320710c1@labor>,
"Master" <m...@p...wp.pl> wrote:

> 1. Amoniak to gaz

Zwiazki amoniaku konkretniej. Przepraszam za uproszczenie. Scislej
diammonium phosphate, glowna sztuczka Philip Morris. Zeby bylo
smieszniej to tutaj masz opis niebezpieczenstw (MSDS) z wlasnych
archiwow Philip Morris:
http://www.pmdocs.com/getimg.asp?pgno=0&start=0&bool
=diammonium%20phosph
ate&docid=2056645602/5608&docnum=2
w ktorym wyraznie jest napisane ze palenie wydziela szkodliwe
substancje. To poczatek sztuczek z dymem i manipulacja
nikotyna. Utrzymanie nikotyny uwolnionej jest sztuka, stad reszta smieci
podkladanych do papierosow. Chodzi zwlaszcza o utrzymanie wilgotnosci.
Zauwaz, ze chodzi o chemie dymu a nie papierosa!

> 2. Wydziela sie podczas palenia wszystkich papierosow

W tym wypadku zwiazki sa dodawane dla manipulacji nikotyna. Wedlug moich
info zebranych w archiwach sadowych ze spraw przeciwko Philip Morris,
chemikalii jest w papierosie 12-22%, a ilosc zwiazkow amoniaku
podkladanych rocznie w Krakowie idzie w dziesiatki ton.

> 3. Wyjasnij (ale w powazny sposob) to o czym wspomniales w ostatnim
>zdaniu

Zerknij tutaj:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/pressMLB.html
a pozniej tutaj:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/doclinks.html

Nie mam pod reka materialow, zeby zacytowac konktretnymi numerami
dokumentow, a w domu bede za pare dni. To co opowiada Philip Morris
ustami oszustow jak Vetulani, czyli, ze tyton jest znany jako szkodliwy
od dawna, i ze to kwestia psychologii, nie jest prawda. Mianowicie, to
co Kolumb otrzymal w darze od mieszkancow dzisiejszych Bahama i kazal
wyrzucic za burte nie ma zwiazku z tym co PM sprzedaje w Poslce. Tamten
tyton byl naturalnie suszony. To taka madrosc ludowa, bo jak sie okazuje
podczas suszenia tyton jest fermentowany i zachodza w nim skomplikowane
reakcje chemiczne. Zerknij tutaj:
http://www.pmdocs.com/getimg.asp?pgno=0&start=0&bool
=beffinger%20and%201
9700400&docid=2028563491/3499&docnum=4
Ewentualnie wersje .pdf:
http://www.pmdocs.com/PDF/2028563491_3499.PDF

Jest tylko jeden szkpul: proces jest skomplikowany, dlugi i pracochlonny
(stad niewolnictwo) a przy fermentacji traci sie duzo nikotyny. No i
duzo wagi liscia. Technologia z chemia nie tylko nie powoduje strat, ale
pozwala na calkowita manipulacje uzaleznieniem palacza. Przy zbyt
niskiej dzialce nikotyny jestes w stanie sam rzucic palenie, czyli
pozbawic czesci z ponad 4 miliardow dolarow profitow rocznie (w Polsce).
Przy okazji technologia zwieksza 3x ilosc przypadkow raka pluc (roznica
w agresywnosci dymu pomiedzy starymi Sportami a Marlboro), ale to juz
pozostaje dla oszutow jak Vetulani zeby siac zamet w spoleczenstwie.

Tutaj jeszcze masz inny dokument jak panowie z Philip Morris manipuluja
nikotyna:
http://www.pmdocs.com/getimg.asp?DOCID=2051001054/10
74&PGNO=2051001055&S
TART=0&BOOL=Teniers&docnum=1
Zerknij na dodatki w tabelach na koncu.

MK.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Koronografia
Wykaz Chorób uprawniających do nie odbywania służby wojskowej
strony medyczne
Sprzedam zębowy aparat RTG
bialaczka przewlekla