Papież abdykował bo został skazany na 25 lat więzienia za ludobójstwo

1. Data: 2013-03-12 23:22:05

Temat: Papież abdykował bo został skazany na 25 lat więzienia za ludobójstwo
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Papież Benedykt XVI skazany na 25 lat pozbawienia wolności

Międzynarodowy Trybunał d/s Zbrodni Kościoła i Państwa działa w 15
krajach, jest legalnie powołanym Międzynarodowym Trybunałem
Sprawiedliwości o charakterze karnym, powstał na bazie prawa
anglosaskiego, gdzie każda grupa sędziów i obywateli ma prawo powołać
trybunał do ścigania szczególnie odrażających zbrodni. Pracujemy nad
powołaniem oddziału w Polsce. Nie jest to jakiś "fake", tylko legalna,
umocowana prawnie organizacja międzynarodowa zajmująca się ściganiem
zbrodni przeciwko ludzkości. Może karać poszczególne osoby fizyczne.
Kościelni ludobójcy i pedofile chcieliby zrobić z takiego Trybunału
fake i przemilczeć legalne wyroki Trybunału, to inna podła sprawka
katolickich brzydali, ludobójców i pedofilów. Siedzibą Trybunału jest
Bruksela, posiada oddziały w 15 państwach, w tym we Włoszech.

Jakoś w krajowej prasie III RP zwanej Polską na razie o tym cicho a tu
takie rzeczy się dzieją....
W dniu 25.02.2013 Międzynarodowy Trybunał ds. Zbrodni Kościoła i
Państwa wydał wyrok skazujący Elżbietę Windsor królową Anglii, głowę
kościoła katolickiego Josepha Ratzingera (i poniekąd sam kościół
katolicki jako organizację) oraz Stephen-a Harper-a - premiera Kanady
na 25 lat bezwarunkowego pozbawienia wolności oraz na konfiskatę
dóbr... W przypadku papieża konfiskata ma dotyczyć dóbr Watykanu,
dlatego papież musial ustąpić, gdyż wiedział o spodziewanym wyroku
karnym... Wyrok uprawomocni się 4 marca 2013 roku, stąd abdykacja w
trybie nagłym z dniem 28 luty 2013, przed uprawomocnieniem się wyroku
karnego. Jest to wyrok na mocy orzeczenia Międzynarodowego Trybunału
Sprawiedliwości (MTS) z siedzibą w Brukseli nr. 022513-001. Kwestia
jak najbardziej do sprawdzenia, przy czym osoby posługujące się
językiem angielskim będą miały znacznie łatwiej... Wypowiedź biskupa
Pieronka z połowy lutego 2013, że papież i kościół katolicki mają
poważniejsze problemy niż pedofilia, wydaje się teraz całkiem
zrozumiała.

To wszystko tłumaczy szybką abdykację papieża Józefa Ratzingera aka
Benedykt XVI i jeszcze szybciej organizowane konklawe... Osobom, które
o prawnych problemach Watykanu nigdy nie słyszały dodamy, że zaczęły
się one z dniem 14.02.2011 w momencie złożenia doniesienia przez
doktorów prawa Christian-a Sailer, Gert-Joachim-a Hetzel i prof. Luis
Moreno Ocampo o popełnieniu przestępstwa przez dr Josepha Ratzingera,
Papieża Kościoła Rzymsko-Katolickiego z powodu popełnienia zbrodni
przeciw ludzkości, zgodnie z art.7 Statutu MTK... 59 stronicowy
dokument wylicza wszelkie zbrodnie kościoła rzymsko-katolickiego,
które nie były sądzone dotąd tylko dlatego, że wyszły one z
instytucji, na której czele stoją "najwięksi dygnitarze", którzy
wydają się stać ponad wszelkimi czynami karalnymi. Tradycyjna
służalczość wobec dostojników Kościoła katolickiego zabiła wszelkie
poczucie praworządności.

W dokumencie opisano trzy przestępstwa przeciwko ludzkości, za które
dr Joseph Ratzinger, jako były kardynał, a obecnie papież jest
odpowiedzialny karnie i ścigany dożywotnio, bez przedawnienia z mocy
Prawa Międzynarodowego.

1. Utrzymywanie i kierowanie ogólnoświatowym totalitarnym, przymusowym
reżimem, który uciska swoich członków za pomocą gróźb budzących strach
i szkodzących zdrowiu.

2. Utrzymywanie siejącego śmierć zakazu używania prezerwatyw także
wtedy, kiedy istnieje zagrożenie zakażeniem HIV/AIDS.

3. Utworzenie i utrzymywanie ogólnoświatowego systemu tuszowania i
ułatwiania przestępstw seksualnych przez księży katolickich, co jest
pożywką dla coraz to nowych przestępstw.

4. Odpowiedzialność za ludobójstwo indiańskich, niechrześcijańskich
dzieci w Kanadzie.

Jak ktoś chce bardziej zgłębić temat załączamy link do obszerniejszego
streszczenia powyższego dokumentu na stronie Trybunału. Jeżeli chodzi
o decyzję z 25 lutego 2013 to źródło, można tam też znaleźć link nawet
do filmu na YT (angielski) i zdjęcia wydanego wyroku... Znającym
angielski zamieszczamy orzeczenie z Brukseli a osobom nie posługującym
się angielskim streszczamy z grubsza co postanowił sąd...

Ryc. Papież Benedykt XVI skazany przez Trybunał Karny na 25 lat
więzienia

Oryginalna treść informacji Trybunału ITCCS z Brukseli oraz źródło
tekstu: Papież Benedykt XVI skazany na 25 lat pozbawienia wolności

Wszystkie oficjalne informacje sądowe o wyroku na papieża są tutaj:

http://itccs.org

2. Data: 2013-03-12 23:49:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/papiez-be
nedykt-xvi-skazany-na-25-lat-pozbawienia-wolnosci

3. Data: 2013-03-13 01:15:19

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"outside" a...@u...goog
legroups.com

> http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/papiez-be
nedykt-xvi-skazany-na-25-lat-pozbawienia-wolnosci

Fajnie by było, ale i co z tego? Przecież BXVI nie powędruje za kratki.

Ponadto ZTCP to on właśnie zezwolił na prezerwatywę, aby chronić
przed AIDS i to on właśnie (moim zdaniem jedynie mydlił oczy)
zajął się rozwiązywaniem okołoseksualnych problemów KRK.

-=-

To nie jest Kościół katolicki czy rzymsko-katolicki, ale rzymskokatolicki.
Szachownica jest czarno-biała (tu czarna, tam biała) i cała ściana jest
(jednolicie) bladoniebieska. Ten Kościół (o ile to można nazwać Kościołem)
jest wszędzie i katolicki (powszechny -- z języka greckiego, o czym nie
każdy Polak wie), i rzymski zarazem.

-=-

Swoją drogą, jaka to szkoda, że JPII nie dożył tego dnia,
przez co ma takiego wyroku...

Na pewno BVI popełnił zbrodnię, jaką jest wyświęcenie
(wybłogosławienie?) JPII. Ale jeśli powędruje za kratki
(inne niż konfesjonału) to raczej dlatego, że osłabił
KRK swymi niestosownymi decyzjami, przez które KRK za
jednym zamachem stracił poparcie i Chin, i Hindusów. :)
Organizacja, jaką jest KRK, raczej nie wybacza takich
zbrodni, dlatego wydanie BXVI świeckim katom nie jest
niemożliwe, ale IMO raczej nie ujrzymy byłego świętego
ojca, byłego biskupa Rzymu w typowym więzieniu...

KRK, rękami oprawców świeckich, rozprawia się ze swymi
zdrajcami, jednak niekoniecznie ze zwykłymi nieudacznikami.

-=-

Pozostaje tez otwartym pytanie stawiane od lat: ,,kto naprawdę
rządzi tym czymś, co nazywamy oficjalnie rzymskokatolickim
Kościołem?'' -- jako że papieże najwyraźniej nie są władcami,
a jedynie posłusznymi wykonawcami cudzej woli, i to nie woli
Stwórcy Wszechrzeczy, ale woli jakiejś organizacji typu Opus Dei...

-=-

Póki co -- przenieśmy się może do roku 1327, do północnych
Włoch, gdzie wielka święta bada nieomylnie to, co zakryte
jest dla ludzkiego umysłu...

http://www.iplex.pl/filmy/imie-rozy,7580

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

4. Data: 2013-03-13 02:25:04

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" khojvi$n9i$...@n...news.atman.pl

> Swoją drogą, jaka to szkoda, że JPII nie dożył tego dnia,
+ przez co nie ma takiego wyroku...

> [...]

> KRK, rękami oprawców świeckich, rozprawia się ze swymi
> zdrajcami, jednak niekoniecznie ze zwykłymi nieudacznikami.

Zatem (IMO) od klasyfikacji czynów (w następstwie których
doszło do utraty poparcia Indii i Chin) uzależniona będzie
wysokość kary -- jeśli władcy uznają winę BXVI, niechybnie
wydadzą na niego wyrok, który wykona surowa sprawiedliwość
świecka; jeśli jednak owi władcy uznają, iż BXVI winny nie
jest, raczej za żadne kratki go nie poślą, jeśli nie brać
pod uwagę kratek konfesjonału. ;)

Obok ww. surowej sprawiedliwości świeckiej, jest jeszcze
,,zrządzenie Boże'', jakie miało miejsce w wypadku JPI,
który po 33 dniach sprawowania swego urzędu odszedł stąd
w niewyjaśnionych okolicznościach. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

5. Data: 2013-03-13 04:53:56

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 02:15, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> "outside" a...@u...goog
legroups.com

> [...]
>    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
>   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Napisali że jeśli skazany nie stawi się w areszcie zostaną wysłane
międzynarodowe listy gończe aby go do więzienia doprowadzić.
Przeczytaj uzasadnienie wyroku jest po angielsku i po polsku, za
gwałty i mordy na indiańskich dzieciach bo byli innowiercami, czyli za
masowe dzieciobójstwo.

6. Data: 2013-03-13 10:01:07

Od: bylyUBEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale ty glupi oni nam cywilizacje przyniesli.

7. Data: 2013-03-13 11:20:32

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Samozwańczy trybunał ludowy? Przypomina to Proces Kafki

8. Data: 2013-03-13 13:09:29

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"outside" 3...@h...goo
glegroups.com

[...]

Nie proponuj żydowi otrutemu w Treblince czytania uzasadnienia z Norymbergi.
Ja tak wiele wycierpiałem z powodu KRK, że nie muszę czytać uzasadnień.

Ale czy AEichmann, choć uznznany za winnego, mógłby być doprowadzony przed
jakiekolwiek trybunały czy areszty w 1944 roku? Raczej nie. Co trybunały
uczyniłbym gdyby KRK nie wydał BXVI? Nic -- nie będą przecież prowadziły
działań wojennych przeciwko BXVI czy Watykanowi. Co innego, gdyby poszkodowanymi
byli żydzi -- Izrael by odnalazł BXVI nawet w piekle, porwałby go, przewiózłby
na teren Izraela, odrzucił wszelkie międzynarodowe czy ,,boskie'' apelacje,
BXVI by uśmiercił, ciało BXVI by spalił a prochy by wysłał w kosmos...

Ale Indie to nie Izrael.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2013-03-13 13:16:21

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" khpne2$qfj$...@n...news.atman.pl

> Samozwańczy trybunał ludowy? Przypomina to Proces Kafki

IMO każdy trybunał jest samozwańczy -- nawet Boski.
Nie jest ważne, czy samozwańczy, czy nie, ale ważne
jest, czy naprawdę KRK to zbrodnicza organizacja.
Dzięki internetowi wiemy znacznie więcej o prawdziwym
obliczu KRK.

Z punktu widzenia nazistów -- procesy hitlerowców prowadziły
samozwańcze trybunały. Podobnie myślał o swych sędziach
wódz Iraq, żądając szacunku od prezydenta!!! (za jakiego
nadal uważał się)

KRK także na naszym podwórku jawnie morduje -- ja jestem tego przykładem?
Owszem, ale nie tylko ja i ci, których KRK ratował, ;) niszcząc moje życie
i moje zdrowie. Wiadoma poznanianka urodziła na podłodze dziecko księdzu
tego Kościoła. Ksiądz spokojnie pozwolił, aby dziecko umarło a biskup nie
tylko księdza nie ukarał i nie odesłał do świeckich trybunałów, ale winę
zatuszował a księdza wysłał na Ukrainę, gdzie ów ksiądz znajdzie dla siebie
masę biednych dziewczyn chętnych na seks z bogaczem...

Podobnie KRK czyni zazwyczaj -- mordercę i gwałciciela dzieci
z irlandzkiego (chyba irlandzkiego) domu poprawczego wysyła
się tam, gdzie mordować można masowo, czyli do Afryki.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2013-03-13 15:03:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 11:01, bylyUBEK <k...@p...com> wrote:
> Ale ty glupi oni nam cywilizacje przyniesli.

Cywilizacje przyniosła starożytna grecja baranie, katolistwo
przyniosło dzicz i mord.

Kaplica Sykstyńska.
Dlaczego tak jest?
Cenzura