Para Prezydencka w USA.

11. Data: 2018-09-20 08:07:37

Temat: Re: Para Prezydencka w USA.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> k...@g...com

> Tylko Adrian, padł ofiarą odruchu Pawłowa i jak tylko zobaczył długopis i
> jakiś kwit na stole, to zaraz się wziął za podpisywanie. Było poczekać aż
> mu podadzą jakiś stołek i może w tle flagę rozwieszą.
> Przez tego śmiecia bez kręgosłupa nakupujemy badziewia za ogrombe
> pieniądze, on jakby komuś na paluszkach nie służył to by się rozchorował.
> Już w radio mówią że strasznie drogo wycenili Amerykanie swój sprzęt a
> ten podpisuje jak na sługusa przystało, naszym kosztem.

Twoim, nierobie?

Jak kupuję buty czy torebkę, to porządnej marki. PORZĄDNA torebka czy buty,
z porządnej skóry i porządnie wykonane, KOSZTUJĄ. Jak chcesz chodzić w
papierowych jednorazówkach, to masz tanio.

--
XL

12. Data: 2018-09-20 09:49:31

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Xl
A to jesteś z tych co garnki im wepchneli za kilka tysięcy złoty, warte sto i teraz
biegają jak to się stało że kupili złom za góre kasy, bo akwizytor wydawał się taki
miły i mówił że taka okazaja.
Duda tak chce się podlizać nic nie wartemu Trumpowi bo tam rusza impiczment że
jeszcze z miednicą przyjedzie przekonując że to czołg za milion dolarow, czyli
prowincjonalna chołota co pojechała w świat.

13. Data: 2018-09-20 09:56:42

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym drugą niejawną przyczyną że Duda się tak dziwnie zachowuje jest jego walka
o wizę,no bo w Polsce to mu za łamanie konstytytucji grozi dluga pucha, więc che
uciec do stanów i kupi wszystko za obietnice braku deportacji.

14. Data: 2018-09-20 21:44:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote:

> [...]
> jakiś kwit na stole, to zaraz się wziął za podpisywanie. Było poczekać aż
> mu podadzą jakiś stołek i może w tle flagę rozwieszą.

Chyba nie łapiesz.

--
XL

15. Data: 2018-09-20 21:50:12

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- pokaż cytowany tekst -
Chyba nie łapiesz.

Czego, facet startuje od 10 lat do dożywocia za zdradę stanu, doskonale wie że w tym
kraju nie ma żadnej przyszłości, a niemal z każdego na świecie bedziemy go
deportować, więc tak skomli za tą Ameryką bo oni mogą dać mu prawo do
niedeportowania. Dla ciebie zdrajca to idol to to ja wiem.

16. Data: 2018-09-21 00:32:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Pięknie się prezentują, swobodnie rozmawiają po angielsku.
> Nie to, co poprzednicy, kompromitujący Polskę brakiem podstawowej wiedzy,
> grubiaństwem i wyglądem.

Agata Duda zachwyca elegancją (kurczę, świetna figura!), Andrzej Duda -
swobodą i elokwencją.
Brawo!

--
XL tylko wyjmij mi z tych oczu szkło bul... bolesne - obraz Wałęsowej w
koronkach na tyłku, czołgającego się w ukłonach niekumatego tumana Wałęsy,

17. Data: 2018-09-21 01:38:48

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL

Agata Duda zachwyca tym że jedyna prezydentowa która jest niemową w porównaniu do
Kwaśniewskiej to baba z obory.

18. Data: 2018-09-21 10:37:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 00:32, XL pisze:

> Agata Duda zachwyca elegancją (kurczę, świetna figura!), Andrzej Duda -
> swobodą i elokwencją.

Kto ci płaci i ile za wymyślanie takich bzdur? :):)
Przecież sama nie wierzysz w to co piszesz, więc za ile się sprzedałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-09-21 11:50:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Agata Duda zachwyca elegancją (kurczę, świetna figura!),

Zakasowała Melanię Trump.

> Andrzej Duda -
> swobodą i elokwencją.

Ba.

> Brawo!

Ba.
--
XL

20. Data: 2018-09-21 11:57:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 11:50, XL pisze:

> Zakasowała Melanię Trump.

> Ba.

> Ba.

Oj... zapomniałaś się przelogować na inne konto :):)
Za odpowiadanie samemu sobie też wam płacą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jest postęp.
Duma narodowa