Para Prezydencka w USA.

21. Data: 2018-09-22 15:42:50

Temat: Re: Para Prezydencka w USA.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5ba4add8$0$621$65785112@news.neostrada.pl...

> Kto ci płaci i ile za wymyślanie takich bzdur? :):)
> Przecież sama nie wierzysz w to co piszesz, więc za ile się sprzedałaś?

Myślę, że za usenet już nikt nie płaci... prędzej facebook i youtube.
Zachwyca się powierzchownością i myślę, że jest w tym szczera.
Taka już jej natura, że liczy się to co na zewnątrz widać :-)
Chyba znasz wielu takich ludzi?

22. Data: 2018-09-22 17:17:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-22 o 15:42, Pszemol pisze:

> Myślę, że za usenet już nikt nie płaci...

U tych głupków to nie wiadomo :)
Można zapisać się do ONRu czy innego klonu, można popierać pislam, więc
i można płacić za usenet. Doszukiwanie się u nich logiki to poważny błąd :)

> prędzej facebook i youtube.
> Zachwyca się powierzchownością i myślę, że jest w tym szczera.
> Taka już jej natura, że liczy się to co na zewnątrz widać :-)

U Adriana widać swobodę i elokwencję?
Nie żartuj :)
Ona widzi to co chce, a nie to co widać. Jedyne w czym ona jest szczera,
to w tym, że nie rozumie słów, których używa. Takich jak "patriotyzm"
czy "elokwencja".

> Chyba znasz wielu takich ludzi?

Osobiście nie znam wielu, którzy widzą co chcą, zamiast tego co widać.
Nie łączył bym ich z tymi, co oceniają ludzi po powierzchowności, bo
żeby kogoś oceniać po powierzchowności, to najpierw trzeba zobaczyć ją
taką, jaka jest.
Adrian nie jest ani swobodny, ani elokwentny :)

Pozdrawiam
Piotr

Jest postęp.
Duma narodowa