Paranoja

11. Data: 2018-01-16 21:43:49

Temat: Re: Paranoja
Od: Dębski Przemysław <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 18:30, Kviat pisze:
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103454,22904378,klauzula
-sumienia-w-wyborcow-pis-pytamy-czy-lekarz-mogl-odmo
wic.html

> "Lekarz z Pomorza wywiesił na gabinecie kartkę, że nie przyjmuje
> "pacjentów z PiS", bo wyposażenie gabinetu sfinansował WOŚP."
>
> Brawa dla lekarza.
>
> A tymczasem...
>
> http://niezalezna.pl/214311-trudno-sobie-wyobrazic-z
eby-normalny-rozsadny-lekarz-mogl-cos-takiego-wywies
ic

> [...]
> Wystosowała pismo do prezesa Naczelnej Izby Lekarskiej Macieja
> Hamankiewicza, w którym pyta m.in. o stanowisko Izby w związku "ze
> skandalicznym zachowaniem" lekarza, a także o konsekwencje, jakie on
> poniesie. Zdaniem posłanki takie zachowanie jest sprzeczne z
> przyrzeczeniem lekarskim, w którym lekarze zobowiązują się nieść chorym
> pomoc "bez żadnych różnic, takich jak: rasa, religia, narodowość,
> poglądy polityczne, stan majątkowy i inne, mając na celu wyłącznie ich
> dobro i okazując im należny szacunek"."
>
> To smutne, że rządzą nami ludzie, którzy mają taki bałagan w głowie.

taki smutny, a taki zabawny ...

Dębska

12. Data: 2018-01-16 22:05:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Smutny i śmieszny. Zupełnie nie odróżnia odmowy zabijania od odmowy leczenia.
Co za popieprzone życie musi taki mieć...

13. Data: 2018-01-17 07:51:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 22:05, i...@g...pl pisze:
> Smutny i śmieszny. Zupełnie nie odróżnia odmowy zabijania od odmowy leczenia.
> Co za popieprzone życie musi taki mieć...

Zupełnie nie odróżnia odmowy badania czy odmowy przepisania środków
antykoncepcyjnych od zabijania. Boki zrywać.
Co za popieprzone życie musi taki mieć...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-01-17 23:53:06

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 18:54, i...@g...pl pisze:
> U ciebie brawa? - jak u wszystkich durniów.

ciagle masz do tylu

--
gazebo

---
Avast.

15. Data: 2018-01-18 18:58:19

Temat: Paranoja
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Brawa dla lekarza.

Ale takie jakieś mizerne:
http://m.telewizjarepublika.pl/lekarz-ktory-nie-chci
al-przyjmowac-pis-owskich-pacjentow-zwolniony-z-prac
y-bardzo-dobrze,59444.html

16. Data: 2018-01-18 19:02:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://zdrowie.radiozet.pl/Medycyna/Komentarz-WOSP-N
ie-przekazujemy-sprzetu-medycznego-prywatnym-gabinet
om

17. Data: 2018-01-18 20:45:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 18:58, i...@g...pl pisze:

> Ale takie jakieś mizerne:
> http://m.telewizjarepublika.pl/lekarz-ktory-nie-chci
al-przyjmowac-pis-owskich-pacjentow-zwolniony-z-prac
y-bardzo-dobrze,59444.html

Jeszcze większa paranoja.
A ci z klauzulami mają się dobrze. Porąbany kraj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-01-18 21:26:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak, mają się dobrze. I będą jeszcze lepiej.
A ty możesz tylko gryźć paznokcie, boś durny.
LOL

19. Data: 2018-01-19 09:07:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-18 o 21:26, i...@g...pl pisze:
> Tak, mają się dobrze. I będą jeszcze lepiej.

Bojownicy ISIS też tak myśleli.

> A ty możesz tylko gryźć paznokcie, boś durny.
> LOL

W skali historycznej to ostatnie podrygi państw wyznaniowych. Niestety,
pewnie jeszcze długo będą istnieć takie skanseny. Sami się pozamykacie w
rezerwatach i będziecie się spokojnie wyżynać, tocząc te wasze religijne
wojenki między sobą. Naukowcy będą przyjeżdżać do was z kamerami i będą
się dziwować, że jeszcze istnieją ludzie, którzy tak bezinteresownie
nienawidzą innych ludzi.
LOL

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-01-19 10:58:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie mam zamiaru dalej dyskutować z twoimi głupotami.

Re: Dolores
PIS święci Sukces.
Skąd się wzięła nienawiść?
wieczny triumwirat