Parapety z salcesonu

1. Data: 2001-12-27 08:25:19

Temat: Parapety z salcesonu
Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam parapety z salcesonu (lastriko) malowane białą farbą olejną wygląda to -
lepiej nie pisać. Nie chcę wymieniać parapetów ale wpadłem na pomysł żeby
położyć kafelki na nie, proszę o radę jak do tego się zabrać, może wogóle
odpuścić albo okeić czymś , bo kafelki mogą się nie trzymać na takiej
gładkiej powierzchni.

Dzięki

ADAM

1. Data: 2001-12-27 08:31:05

Temat: Re: Parapety z salcesonu
Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST wrote:

> [...]
> położyć kafelki na nie, proszę o radę jak do tego się zabrać, może wogóle
> odpuścić albo okeić czymś , bo kafelki mogą się nie trzymać na takiej

Ja w wynajmowanym mieszkanku skorzystalem ze szlifierki oscylacyjnej do
zjechania farby. Potem juz mozna kombinowac : polysk, swieza warstwa
farby, okleina ...

* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki

1. Data: 2001-12-27 08:56:36

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FROST <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0elrg$d6o$...@n...tpi.pl...
> Mam parapety z salcesonu (lastriko) malowane białą farbą olejną wygląda
to -
> lepiej nie pisać. Nie chcę wymieniać parapetów ale wpadłem na pomysł żeby
> położyć kafelki na nie,

Znajomy położył glazurę na wszystkie parapety w mieszkaniu. Na początku
zmierzył i dobrał odopowiednią szerokość. Kleił normalnym klejem jak glazurę
na ścianie. Wygląda naprawdę elegancko. Można kupić płytki wykończeniowe na
rógi i spad. Polecam.

Joanna

1. Data: 2001-12-27 13:40:29

Od: "Monika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> położyć kafelki na nie, proszę o radę jak do tego się zabrać, może wogóle
> odpuścić albo okeić czymś , bo kafelki mogą się nie trzymać na takiej

My już na etapie wykańczania mieszkania wpadliśmy na to, że trzeba okleić
czymś parapety bo nie dośc, że były z lastriko to jeszcze budowlańcy czymś
je poobijali. Zostało nam dużo płytek marmurowych z łazienki i nimi właśnie
nasz glazurnik okleił parapety. Przyciął je też bo były strasznie wystające.
Od spodu ładnie wykończył cekolem. Myślę, że możesz spróbować ze zwykła
glazurą i na pewno będzie się trzymało.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-12-28 09:09:30

Od: "borp" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo kafelki mogą się nie trzymać na takiej gładkiej powierzchni.

Użyj kleju Atlas Plus. Według producenta glazurę za pomocą tego kleju można
kłaść nawet na starych lamperiach pokrytych farbą olejną. (chyba że farba
sie słabo trzyma).

aDm

notariusz
AGD do zabudowy.