Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?

Date: Mon, 12 Jul 2004 21:11:34 +0200
From: Wojciech Ściesiński <w...@N...net>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?

Witam,
mam następujące pytanie.

Jak wygląda pas do smokingu i jak go należy uszyć ? To samo pytanie dot.
muszki.

Będą to części garderoby pana młodego - mają być w kolorze szala sukni
(?) panny młodej.

Przepraszam, nic więcej nie wiem na ten temat - to nie mój ślub, tylko
pomagam przyjaciołom w poszukiwaniach internetowych na ten temat.

Na grupie dyskusyjnej news://pl.soc.savoire-vivre otrzymałem następujący
opis:

"Szeroki na ok. 20 cm pas wykładany z wierzchu plisowanym często jedwabiem
(w takim samym kolorze jak mucha!). Obowiązujące kolory to czarny lub
bordo (panna młoda będzie miała bordowy szal? do białej sukienki? dziwne).

Nie związuje się go. Z tyłu ma zapięcie - rodzaj klamry, haftki, itp."

Może ktoś posiada jakiś wykrój lub inny opis ?

Co sądzicie o przytoczonej wyżej regule dot. kolorów ? Czy dużym
nietaktem byłoby odstępstwo od niej ? Oczywiście przy założeniu, że
kolory zestawienie kolorystyczne byłoby akceptowalne (tzn. "nie dawało
zanadto po oczach").

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl