[Pascal] jerkowane mieso

1. Data: 2004-03-22 06:52:06

Temat: [Pascal] jerkowane mieso
Od: "..." <t...@z...zyjgchdu.drl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Z racji tego ze wiosna juz sie rozpoczela postanowilam wyciagnac z piwnicy
grill i na pocztek wrzucic na niego jamajski wynalazek o ktorym mowil
ostatnio Pascal. I tu pojawiaja sie dwa pytania: czy dla naszych polskich
kubkow smakowych taka ilosc chili nie bedzie przypadkiem pierwszym krokiem
do zabojstwa? Czy ktos z Was probowal juz takiej potrawy i czy jest ona do
przelkniecia dla nas, ktorzy chili uzywaja jedynie szczyptami? I drugie
pytanie jaka/jakie surowke/i podalibyscie do tego dania by dobrze sie
komponowala/y (przydaloby sie rowniez cos w stylu jamajskim, nie wiem czy
moze by pasowalo cos na slodko np z ananasem-niestety nie znam zadnego
przepisu)? Pozdrawiam i podsylam link do przepisu na mieso
http://tinylink.com/?4zVE2M7Cn9 M.

1. Data: 2004-03-22 08:45:19

Temat: Re: [Pascal] jerkowane mieso
Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... napisał:
> [...]
> kubkow smakowych taka ilosc chili nie bedzie przypadkiem pierwszym krokiem

Nie przesadzaj... nie mozna cale zycie jesc mdlych klusek :) A od chili
sie nie umiera, najwyzej ci nie bedzie smakowalo.

Czy ktos z Was probowal juz takiej potrawy i czy jest ona do
> przelkniecia dla nas, ktorzy chili uzywaja jedynie szczyptami?

Mow za siebie. Sa ludzie, ktorzy uwielbiaja ostre zarcie (ostre nie w
polskim tego slowa znaczeniu, tylko w skali, hmmm, nazwijmy to,
swiatowej :) ),zyja i sobie chwala.

D.
---
"Use the Google, Luke"

1. Data: 2004-03-22 09:38:50

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzajmy- to jest ostre, ale jadłem ostrzejsze rzeczy, np. w Bombaju
w Krakowie;-)

W każdym razie mi smakuje ;-D

--

Robert Rosłoń
2RUI & NTJ

1. Data: 2004-03-22 17:08:08

Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do zabojstwa? Czy ktos z Was probowal juz takiej potrawy i czy jest ona do
> przelkniecia dla nas, ktorzy chili uzywaja jedynie szczyptami?

Nie powinno byc tragedii dlatego ze przeciez nie jesz tej marynaty jako
takiej, tylko kure, ktora troche nia przejdzie, bedzie pewnie piekantna
po wierzchu, ale nie jakos tragicznie. Zreszta sugerowany do tego dania
ryz bedzie w razie czego lagodzil "ogien w gebie".

> [...]
> komponowala/y (przydaloby sie rowniez cos w stylu jamajskim, nie wiem czy
> moze by pasowalo cos na slodko np z ananasem-niestety nie znam zadnego

Trop jest prawidlowy: sprobuj ktorys z niezliczonych wariantow salsy:
skrojone w kostke pomidor, cebula, mango, cwierc papryczki jalapeno,
moze byc avocado, moze tez wspomniany plaster ananasa, koniecznie
siekane drobno liscie kolendry, sok z limonki, sol, pieprz do smaku. To
musi polezec (w lodowce) godzine - dwie, zeby zapachy przeszly. Nie ma
jednego kanonicznego przepisu, kazdy eksperymentuje, wiec wazne tylko,
zeby Ci smakowalo...

A gdyby kura rzeczywiscie wyszla bardzo pikantna, to mozna zawsze -
rownolegle - upiec na grillu plastry cukinii, swietnie pasuja do
wszystkiego, co sie na grillu robi.

Przy okazji zapraszam (od 29 marca, czyli juz za tydzien) do MrGrill.pl
- same sprawdzone przepisy, instrukcje krok po kroku...

www.kulinaria.zine.pl (dla zainteresowanych)
Co dobrego przywiezc z Wloch?
Wegetariański Fusion Food w Krakowie
Jadłospis z dużą ilościa kalorii