Pascal - piekarnik

1. Data: 2006-01-23 13:03:55

Temat: Pascal - piekarnik
Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos sie moze orientuje jakiego piekarnika uzywa Pascal w programie ?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
W google nic na ten temat nie ma.
Artur Wojtkowski

2. Data: 2006-01-23 14:06:15

Temat: Re: Pascal - piekarnik
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos sie moze orientuje jakiego piekarnika uzywa Pascal w programie ?
> Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
> W google nic na ten temat nie ma.

na pewno jakiś elektryczny, ale to nie piekarnik czyni go dobrym kucharzem
;)
az

3. Data: 2006-01-23 14:16:22

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek napisał(a):

> na pewno jakiś elektryczny,

I to jakis dziwny elektryczny :) ciasto drozdzowe (,,tarta cukrowa'')
piekl najpierw w 220st z termoobiegiem 45 minut, a potem jeszcze
dopiekal. W moim piekarniku po kilku minutach ciasto bylo niemal czarne :)
Nie, nie pomylilam sie w czasach przepis jest ze strony
http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid1
10/

th

4. Data: 2006-01-23 14:32:26

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "II Artur II (Malawi Shop)" napisał w wiadomości news:...
> Witam
> Czy ktos sie moze orientuje jakiego piekarnika uzywa Pascal w programie ?
> Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
> W google nic na ten temat nie ma.

Nie wiem jaki teraz ma ale ze 3 tygodnie temu miał któregoś z najnowszych
aristonów ze sterowaniem sensorowym. Są zdaje się trzy. Zwróciłam uwagę, bo
sama taki sobie zanabyłam i te niebieskie światełka na ekranie jakieś
znajome mi sie wydały. Ja mam konkretnie ten:
http://www.euro-plus.pl/produkt/piekarnik_ariston_fz
_1002_c2_ix.php?kat_g=2&
kat_id=1180&kat_idd=1183

Nie powiem, piecze bardzo milutko - nawet gąska mi wyszła za pierwszym
razem.

JG

5. Data: 2006-01-23 15:10:04

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy ktos sie moze orientuje jakiego piekarnika uzywa Pascal w programie ?
> Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
> W google nic na ten temat nie ma.

zdajecie sobie oczywiscie sprawe z tego ze jest to wszystko "product
placment" i nie ma to nic wspolnego z jego wyborami :-) tz on moze uwazac ze
najfajniejszy piekarnik to Amica za 1000zl a wcisna mu costam za 5000 i kaza
w tym robic :-)

to wszystko jest dokladnie dogadana opracowana i oplacona forma manipulacji

musta

6. Data: 2006-01-23 15:45:21

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek napisał:

> na pewno jakiś elektryczny, ale to nie piekarnik czyni go dobrym kucharzem

Niech zgadnę: dobrym kucharzem czynią go kostki Knorra ;-D
MSPANC

PWZ

7. Data: 2006-01-23 17:24:20

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

musta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> w tym robic :-)
>

> to wszystko jest dokladnie dogadana opracowana i oplacona forma manipulacji

I Rama i Knorr i Tefal Ingenio i Ariston i
kupiony format od BBC - w oryginale jest lepszy Jamie Oliver
i Klusek ... tu się zapędziłem. Klusek jest oryginalny i dla mnie "the
bestest" :-)

8. Data: 2006-01-24 00:19:14

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kaza w tym robic :-)
>

> to wszystko jest dokladnie dogadana opracowana i oplacona forma

Dziekuje wszystkim a Tobie w szczegolnosci :-)
Artur Wojtkowski

9. Data: 2006-01-24 00:25:05

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje wszystkim a Tobie w szczegolnosci :-)

Zle podpialem odpowiedz i moze to glupio zabrzmiec. Szczegolne podziekowania
dla Joanny Gackiej - tak mialo byc :-)
Artur Wojtkowski

10. Data: 2006-01-24 22:23:06

Temat: Re: Pascal - piekarnik - lekko OT
Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> i Tefal Ingenio

a kiedys (jak na biwaki sie jezdzilo) zanim marketoidy napadly na nasz
kochany kraj to sie kocher z 'dziwka' nazywalo ;) a teraz panie
ponawymyslali tych nazw... :)

pozdrawiam. tomek lekko spiacy juz.

czy jest różnica w gotowaniu na płycie gazowej a elektrycznej?
Kuchnia żydowska
Jaka zmywarka?
re: czym trzeć placki ziemniaczane
Re: czym trzec ziemniaki na placki