Pasta do zębów

1. Data: 2015-01-17 00:25:37

Temat: Pasta do zębów
Od: arek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem kupić w markecie pastę do zębów bez fluoru. Przejrzałem
WSZYSTKIE i nie znalazłem ŻADNEJ wolnej od fluoru. Czy ktoś z
grupowiczów może mi podpowiedzieć co powinienem kupić.

--
dziękuję
arek

2. Data: 2015-01-17 07:59:01

Temat: Re: Pasta do zębów
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-17 00:25, obywatel arek uprzejmie donosi:
> Chciałem kupić w markecie pastę do zębów bez fluoru. Przejrzałem
> WSZYSTKIE i nie znalazłem ŻADNEJ wolnej od fluoru. Czy ktoś z
> grupowiczów może mi podpowiedzieć co powinienem kupić.

aptekach. Np. Ziaja robi pastę bezfluorową.

3. Data: 2015-01-18 00:18:03

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-17 00:25, arek pisze:
> Chciałem kupić w markecie pastę do zębów bez fluoru. Przejrzałem
> WSZYSTKIE i nie znalazłem ŻADNEJ wolnej od fluoru. Czy ktoś z
> grupowiczów może mi podpowiedzieć co powinienem kupić.

Jak dla dorosłego to pasta (nieziołowa) powinna być z fluorem, bo jak
bez to zęby bolą.
Teraz kupiłam o dziwo bardzo dobrą pastę BlendaMed White 3D (z fluorem).
Dwie inne pasty wywaliłam.

--
animka

4. Data: 2015-01-18 15:58:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem kupić w markecie pastę do zębów bez fluoru. Przejrzałem
> WSZYSTKIE i nie znalazłem ŻADNEJ wolnej od fluoru. Czy ktoś z grupowiczów
> może mi podpowiedzieć co powinienem kupić.

Można znaleść. I filtruj wodę jak nie lubisz fluoru. Magazynuje się w
organizmie, może go zacząć brakować nawet dopiero po kilku latah od
rozpoczęcia filtrowania.
Nadmiar fluoru jest bardzo szkodliwy , może powodować raka pszewodu
pokarmowego.
Brak fluoru osłabia kości i zęby, może być pszyczyną oseoporozy, kości mogą
być dużo bardziej podatne na złamania, może boleć kręgosłup, zwłaszcza w
kszyżu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

5. Data: 2015-02-12 19:40:21

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Chciałem kupić w markecie pastę do zębów bez fluoru. Przejrzałem WSZYSTKIE
> i nie znalazłem ŻADNEJ wolnej od fluoru. Czy ktoś z grupowiczów może mi
> podpowiedzieć co powinienem kupić.

W kauflandzie jest pasta Rebi-Dental - tradycyjna indyjska receptura. Na
opakowaniu jest większy napis "Herbal". Używam od lat.

Leszek

Zaparcia co 2 dzien - 80 lat
Kraul -- nauka pływania
Blog o zdrowiu i medycynie