Pasztet z badziewkami

1. Data: 2006-01-18 10:19:43

Temat: Pasztet z badziewkami
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję jakiegoś pasztetu z badziewkami - np z oliwką itp. Mam zamiar
dzisiaj się czymś takim zająć. Propozycje??
Acha wolałbym pasztet z miesa dostępnego w sklepach bez problemu. Wyjaśnie
ze chciałbym ten pasztet zrobić.

pl

2. Data: 2006-01-18 10:49:28

Temat: Re: Pasztet z badziewkami
Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro <a...@w...peel> napisał(a):

> [...]
> dzisiaj się czymś takim zająć. Propozycje??
> Acha wolałbym pasztet z miesa dostępnego w sklepach bez problemu. Wyjaśnie
Że sie tak spytam, ale o ssso chodzi ? i co to są badziewki ???

3. Data: 2006-01-18 10:54:05

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Wyjaśnie
> Że sie tak spytam, ale o ssso chodzi ? i co to są badziewki ???

Grzyb, oliwka, jajko ale tak żeby było w całości to badziewko a nie
zmielone.

pl

4. Data: 2006-01-18 10:55:35

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Wyjaśnie
> Że sie tak spytam, ale o ssso chodzi ? i co to są badziewki ???

pies z budą, kot na dachu, strzecha, mech za oknem, słoma z butów, miotła,
grzyp ze sciany ;))))

M.

5. Data: 2006-01-18 10:56:53

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie nie zrozumiałam do końca posta :D Ale rozumiem, że chcesz
> zrobić pasztet i dodac do niego coś nietypowego. Akurat co do oliwki nie
> będę się wypowiadać, ale możesz zrobić pasztet mięsno-warzywny z
> soczewicą np. zobacz te wątki:
> http://groups.google.pl/groups?q=pasztet+tapta&hl=pl

Czy forma do pasztetu może być taka jednorazowa, czy powinna być blacha
wielorazowego użytku, no i ile waży cały kurczak.

pl

6. Data: 2006-01-18 10:57:57

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Auguro napisał:

> [...]

zrobić pasztet i dodac do niego coś nietypowego. Akurat co do oliwki nie
będę się wypowiadać, ale możesz zrobić pasztet mięsno-warzywny z

tapta
GG:4082847

7. Data: 2006-01-18 12:19:32

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

> Czy forma do pasztetu może być taka jednorazowa, czy powinna być blacha
> wielorazowego użytku, no i ile waży cały kurczak.
>
> pl

Forma może byc jednorazowa albo wielorazowa...zalezy ja wygodniej

w handlu kurczak ma około 1,2-1,5 kg (powinien mieć)

Marek

Litery na torcie
rybka wędzona
Bułeczki pizzowe Adioli - jeszcze raz do znudzenia
jak kroic zamrozone?
dekoracja stołu-chrzciny