Patelnia. Tak dla jaj

41. Data: 2019-09-30 19:56:26

Temat: Re: Patelnia. Tak dla jaj
Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-30 o 13:06, d...@g...com pisze:

> dobrze robisz. Namawiam do takiego postępowania bo inaczej nie można.
> Tak "chrzci się" nowe woki i żelazne patelnie (to znaczy takie bez powłoki).
>
> Ja dodatkowo przecieram jeszcze warstwą oleju z butelki.
> Dzięki temu nic się nie przypali i nie ma rdzy.

Każdy robi jak lubi.
Ja myję dokładnie, patelnia sama wysycha i nic nie rdzewieje.

--
animka

42. Data: 2019-09-30 20:05:24

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Monday, September 30, 2019 at 7:57:03 PM UTC+2, Animka wrote:

> Każdy robi jak lubi.
> Ja myję dokładnie, patelnia sama wysycha i nic nie rdzewieje.
>
> --
> animka

to jest najlepsza konkluzja.

43. Data: 2019-10-09 17:51:06

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-09-19 o 21:20, Majka pisze:
> Mam dość przypalonych, zassanych, zgluciałych resztek jaj po smażeniu jajecznicy
lub jaj sadzonych.
> Moja patelnia jest do niczego, nie pierwsza już.
>
> Jaką patelnię polecacie?
> Cena, teflon, ceramika, żeliwo, kształt - bez znaczenia.
> Byle się nie przypalało a jaja odchodziły bez problemu.

Zobacz te patelnie:
https://www.tvokazje.pl/kuchnia/1064-starlyf-copper-
pan-patelnia-20cm.html
Kiedy kupisz, powiadom nas tutaj, czy faktycznie jajka, nawet bez
tłuszczu się smażą i nie przywierają. Bo podczas oglądania tego na
ekranie, natychmiast chciałem kupić. Gdyby nie cena, to pewnie już
miałbym te patelnie w domu. :D

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

44. Data: 2019-10-12 23:00:51

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-10-09 o 17:51, Akarm pisze:
> [...]

Smaż na maśle zamiast na sucho to nic się nie przypali.

--
animka

Ile jest mięsa w mięsie
Nóż