Patelnia teflonowa w zmywarce?

1. Data: 2005-08-12 08:31:07

Temat: Patelnia teflonowa w zmywarce?
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy mozna myc patelnie teflonowe w zmywarce. Mam patelnie Tefala taka na
plyte ceramiczna.
Czy garnki (tez na plyte ceramiczna) mozna rowniez myc w zmywarce.
Jeszcze jedno pytanie o saszetke zapachowo-pochlaniajaca, ktora sie
umieszcza w zmywarce podczas skladowania brudnych talerzy, czy nalezy ja
wyjac przed zmywaniem, czy moze tam zostac na stale?

Pozdrawiam!

-Arek-

2. Data: 2005-08-12 08:39:24

Temat: Re: Patelnia teflonowa w zmywarce?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy mozna myc patelnie teflonowe w zmywarce.
> Mam patelnie Tefala taka na plyte ceramiczna.

Tefal akurat bardzo ładnie oznacza na swoich wyrobach, co z nimi można
robić, a czego nie. Różne modele mają różnie, sprawdź na opakowaniu albo na
stronie producenta. Inna rzecz, że ikeowską patelnię ze "specjalną
opatentowaną powłoką" i surowym nakazem mycia wyłącznie ręcznego od ponad
roku piorę w maszynie i nie widać, żeby jej to szkodziło.

> [...]saszetke zapachowo-pochlaniajaca[...]

Bueueueueue ;) Wyjąć.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-08-12 08:47:14

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opatentowaną powłoką" i surowym nakazem mycia wyłącznie ręcznego od ponad
> roku piorę w maszynie i nie widać, żeby jej to szkodziło.

He, he.... tak myslalem, prosze sie nie smiac:) Z opakowaniem to bedzie
ciezko bo juz dawno przeszlo pewnie cecycling ale sprawdze na stronie
Tefala!!

Dzieki i pozdrawiam!

-Arek-

4. Data: 2005-08-12 10:30:26

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapach ma być na stałe. Patelnie można myć ale tylko od czasu do czasu, bo
teflonowi to szkodzi.
Jack

5. Data: 2005-08-12 10:40:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Patelnie można myć ale tylko od czasu do czasu, bo teflonowi to
> szkodzi.

A niby jak?

J.

6. Data: 2005-08-12 11:44:03

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A no tak, że na jednej z moich patelni teflon jakby sie rozmiękczył i
zaczęły odrywać się takie kłaczki. Od tego czasu patelnie w zmywarce myję
tylko co jakiś czas.
JAck

7. Data: 2005-08-12 11:49:02

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A no tak, że na jednej z moich patelni teflon jakby sie rozmiękczył i
>zaczęły odrywać się takie kłaczki.

Musiał to być jakiś straszny badziew...
Najstarsza moja patelnia to jakiś chińczyk kupiony jeszcze w czasach
kawalerskich za grosze, w zmywarce myty już niezliczoną ilość razy,
teflon ma już w stanie ciężkim, ale są to normalne skazy od używania,
zmywarka nic temu nie robi. Żadnego odklejania teflonu, żadnych
kłaczków. Później kupowane lepsze patelnie też sprawują się wzorowo, a
też myte są zawsze w zmywarce.

J.

regulacja okien
lodoweczka P vs E?