Patenty (nie tylko dla informatykow)

1. Data: 2004-12-22 20:11:39

Temat: Patenty (nie tylko dla informatykow)
Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy zawiadowcy są jednak rzetelni w pracy:

"W ostatniej chwili polski przedstawiciel zablokował przyjęcie prawa, które
umożliwiałoby patentowanie oprogramowania."
<...>
"Wczoraj (21 grudnia 2004 r.) podczas spotkania Rady Ministrów politycy
mieli formalnie zatwierdzić wstępne porozumienie zawarte 18 maja br. Do
Brukseli specjalnie wybrał się wiceminister w Ministerstwie Nauki i
Informatyzacji Włodzimierz Marciński, który poprosił o wycofanie spod obrad
komisji projektu nowego prawa i wyjaśnił, że..."
<..>
tekst pochodzi z: "Nasi tam byli 2004-12-22"
http://newsroom.chip.pl/news_120894.html
Objaśnienie problemu: jest tu:
http://www.nosoftwarepatents.com/pl/m/basics/weapons
.html

Pozdrawiam:
RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

2. Data: 2004-12-22 20:26:53

Temat: Re: Patenty (nie tylko dla informatykow)
Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12/22/2004 09:11 PM, Użytkownik RomanO napisał:
> tekst pochodzi z: "Nasi tam byli 2004-12-22"
> http://newsroom.chip.pl/news_120894.html
> Objaśnienie problemu: jest tu:
> http://www.nosoftwarepatents.com/pl/m/basics/weapons
.html

a tutaj juz 5tys osob podziekowalo Polsce za nasza postawe
http://thankpoland.info/

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

3. Data: 2004-12-22 21:42:27

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@b...tren.dy> napisał w wiadomości
.html

> a tutaj juz 5tys osob podziekowalo Polsce za nasza postawe
> http://thankpoland.info/

A ja radzę zapoznać się z tym
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,24585
46.html

--
RomanS

ankieta nt. dysleksji
umiejętnosci 8 -latka
Korepetycje z chemii -Wrocław
Szukam opracowania o powieści historycznej
Poszukiwany nauczyciel TI do liceum