Pecherzyki na jezyki i gardle.

1. Data: 2003-03-02 20:21:37

Temat: Pecherzyki na jezyki i gardle.
Od: "Joana" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry.
Czy ktos mial cos takiego lub moze mi powiedziec co to moze byc (nie bylam
jeszcze u lekarza). Od ok 2 m-cy co jakis czas robia mi sie w gardle i na
tylnej czesci jezyka twarde pecherzyki, ktore nie bola ale jak sa duze, to
czuje jakbym wciaz cos miala w gardle ale nie mogla tego przelknac a te
wyzej na jezyku przeszkadzaja i daja takie nieprzyjemne uczucie, wrecz
wywolujace chwilami odruch wymiotny. W tylnej czesci jezyka mam tez w
zasadzie caly czas jakis nalot. Niespecjalnie bylam chora ostatnio - jakies
drobne przeziebienia...
Przyjaciolka polecila mi zrobic wymaz. Wyszly takie rzeczy: streptococcus
viridans (mitis) wzrost obfity, torulopsis spp i MSSA-Staphylococcus aureus.
Aska.

2. Data: 2003-03-04 09:35:41

Temat: Re: Pecherzyki na jezyki i gardle.
Od: "rooster" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joana" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przyjaciolka polecila mi zrobic wymaz. Wyszly takie rzeczy: streptococcus
> viridans (mitis) wzrost obfity, torulopsis spp i MSSA-Staphylococcus

Koniecznie idz do dematologa.

3. Data: 2003-03-05 17:56:28

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Streptococcus viridans czesto wystepuje gdy masz prochnice wiec poza
rozpoczeciem antybiotykoterapii radze sie udac do stomatologa,nalezy sie tym
niezwlocznie zajac bo bakteria ta lubie sie "rzucac" na serce i wtedy dopiero
moze byc prawdziwy problem..
Czy te pecherzyki maja jakis kolor odrywaja sie? pozrostawiaja bolesne dziurki?
cos z nich ycieka?czy s twarde jak czop?
zapytaj lekarza ale szybko i idz do stomatologa.
Ale uspokoje cie troche..obi te bakterie wystepuja u zdrowych ludzi w
nosogardzieli...co prawda nie w obfitym wzrosice....
jeszce jedno, jak juz zdecydujsz sie na podjecie leczenia antybiotykami nie
zapomnij zatroszczyc sie o oslone przeciwgrzybicza...dziwnie moze zabrzmi ale u
kobiet bardzo czesto antybiotykoterapia konczy sie grzybica pochwy a to jest
naprawde trudne do wytepienia....pamietajmy ze antybiotyk wybije bakterie nie
tylko w gardle ale w calym ciele ludzkim...w pochwie jest to zwlaszzca
nieprzyjemne.pa

Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?
Problem z łupieżem - mam tego dosyć!
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
materac przeciwodlezynowy
[Allegro] Elektroniczny ciśnieniomierz Samsung HD-503 sprzedam.