Pekajace naczynia

1. Data: 2004-03-12 13:40:47

Temat: Pekajace naczynia
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewnien problem z pekajacymi naczynkami na calych nogach i
stopach :( robia mi sie tzw. pajaczki, wyglada to szpetnie i nie wiem co z
tym poczac i jak zapobiegac :(( Prosze o pomoc. Musze wspomniec ze w mojej
rodzinie sa zylaki a moja babcia ma az czarne stopy od peknietych naczynek
:((((((( prosze ja nie chce wygladac jak jedno wielkie pekniete naczynko. CO
z tym zrobic:(((??????

Pozdrawiam,

Nemi

2. Data: 2004-03-12 14:28:03

Temat: Re: Pekajace naczynia
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemi wrote:

> Mam pewnien problem z pekajacymi naczynkami na calych nogach i
> stopach :( robia mi sie tzw. pajaczki, wyglada to szpetnie i nie wiem co z
> tym poczac i jak zapobiegac :((

Poszukaj w archiwum grupy pl.rec.uroda.
http://groups.google.pl/groups?q=pl.rec.uroda&ie=UTF
-8&oe=UTF-8&hl=pl

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-03-12 21:16:33

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :((((((( prosze ja nie chce wygladac jak jedno wielkie pekniete naczynko.

gwoli scislosci - to masz pajaczki (teleangiektazje) czy pekaja ci naczynia?

4. Data: 2004-03-13 16:05:04

Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gwoli scislosci - to masz pajaczki (teleangiektazje) czy pekaja ci
naczynia?

mam po wew stronie stop i na udach od tylu, mam takie czerwone cieniutkie
zylki. troszke sie martwie bo mam dopiero 25 lat i to nie jest zbyt
estetyczne :(

5. Data: 2004-03-13 20:54:23

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> naczynia?
> >
> mam po wew stronie stop
corona phlebectatica paraplantaris
tego nie wolno ruszac

i na udach od tylu, mam takie czerwone cieniutkie
zylki. troszke sie martwie bo mam dopiero 25 lat i to nie jest zbyt
estetyczne :(
raczej temu nie zapobiegniesz ale tez nie jest niebezpieczne
mozna likwidowac ze wzgledow kosmetycznych
dla pewnosci powinno sie zrobic usg zyl glebokich

Ministerstwo Zdrowia -brawo kolejne bardzo rozwazne dzialanie
rozczep wargi
hydrokolonoterapia
Postinor-dzialanie
kulturystyka - D-ryboza czy glukoza ?