Peklowana Golonka

1. Data: 2016-12-24 11:56:28

Temat: Peklowana Golonka
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Golona + NaCl + szczypta K2NO3. Tym ostatnim, należy "szprycować" golonę co wieczór.
Aha!! Szprycujemy wywarem z zielem anglielskim,listkiem laurowym i gwoździkami.
Ważne !! To się musi kitrać min. 1 tydzień!! W chłodzie, góra 2 st. Celsjusza.

A dalej, to w/g Waszego uznania... Albo do wędzoka, albo do piekarnika z warzywami i
browarkiem, albo cokolwiek...

A teraz.... Buachacha .....

Jak jakiś pierdolony "uchodźca" to przeczyta, o ile umie czytać, no to mogę mieć
problem. Ksenofob , albo inna ksenonówka jestem...