Pęknięta ściana - płytki

1. Data: 2004-01-05 08:01:39

Temat: Pęknięta ściana - płytki
Od: "Fiodi" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mieszkanie w nowym bloku, urządziłem je w ubiegłym roku (grudzień).
Wczoraj zauważyłem, że w łazience pękło mi kilka płytek w poprzek ściany (od
górnego rogu do połowy ściany). Pod tą ścianą są przewody wentylacyjne. Jak
myślicie - do kogo pójść na skargę: fachowca od płytek czy do developera?

Fiodi

1. Data: 2004-01-05 08:37:25

Temat: Re: Pęknięta ściana - płytki
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak naprawde to nie masz sie czym przejmowac.
Ja mam to samo, ale jak konczylem mieszkanie to wiedzialem ze tak bedzie.
Dom po prostu osiada i ani developer ani juz z pewnoscia producent plytek Ci
w tym nie pomoze. Najlepiej gdy zostalo Ci kilka sztuk. Wyjdzie tylko
wymienic w tych peknietych miejscach i tyle.

Piotrek

Franke ETX 610 - syfon problem
nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie
expres Delonghi typ BCO 260 a BCO260 CD
garnki
Zlewozmywak - wątpliwości