Peonia (piwonia) drzewiasta

1. Data: 2000-08-16 18:21:54

Temat: Peonia (piwonia) drzewiasta
Od: "Robert Bartosiak" <r...@m...prosper.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie takie cudo nabyc drogą kupna lub zamiany????
Bardzo proszę o radę.
Terytorialnie - najlepiej Warszawa i okolice. Ale nie będę marudził...
Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów.

2. Data: 2000-08-17 12:09:57

Temat: Re: Peonia (piwonia) drzewiasta
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Kupic mozna w zasadzie w kazdym wiekszym centrum ogrodniczym. bywaja na
Krakowiakow. w Iglaku na Wale Miedzeszynskim. pewnie beda na wystawie
Zielen to Zycie na Nowoursynowskiej.
Dorota

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-08-22 22:13:08

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Bartosiak" <r...@m...prosper.pl> wrote in message
> Gdzie takie cudo nabyc drogą kupna lub zamiany????
> Bardzo proszę o radę.
> Terytorialnie - najlepiej Warszawa i okolice. Ale nie będę marudził...
> Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów.

Ja swoje "cudo" wycialem. Lepiej chyba wydac kilkaset zlotych na szczepione
i wiadome okazy niz kupowac jakas tam p. drzewiasta. Moja okazala sie
wybitnie malo cudowna.

AO

wegierka - robaki
Osmantus - co to za roślina