PiS i artyści. Kronika wojny

1. Data: 2017-05-24 06:03:24

Temat: PiS i artyści. Kronika wojny
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/pis-artysci-kronika-wojny/

2. Data: 2017-05-24 06:49:02

Temat: Re: PiS i artyści. Kronika wojny
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 06:03:25 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> https://oko.press/pis-artysci-kronika-wojny/

"Król" Zespół Reprezentacyjny - teledysk (pełna wersja)
https://youtu.be/v699phBmr_c

3. Data: 2017-05-24 06:51:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 06:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> "Król" Zespół Reprezentacyjny - teledysk (pełna wersja)
> https://youtu.be/v699phBmr_c

Król - to o Tusku?

4. Data: 2017-05-24 06:56:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 06:51:09 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Król - to o Tusku?

O przywódcach jednej i drugiej strony, jeśli chcesz wiedzieć.
Do obu pasuje.

5. Data: 2017-05-24 07:02:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 06:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
> O przywódcach jednej i drugiej strony, jeśli chcesz wiedzieć.
> Do obu pasuje.

O czym mówi ten utwór? o czym chciał poeta powiedzieć?
Otóż:
Mężczyźni powinni myśleć głową, jednak często myślą "główką" znajdującą
się na dole;
nic się na to nie poradzi, gdy dla kogoś na tronie jego życia znajduje
się jego susiak.

6. Data: 2017-05-24 07:10:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 07:02:27 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> się na dole;
> nic się na to nie poradzi, gdy dla kogoś na tronie jego życia znajduje

I owszem - tylko zwrotki sugerują, że to, co powiedziałeś, odnosi się do
egoizmu i absolutyzmu władców. Wtedy władza wyradza się w despotyzm.

7. Data: 2017-05-24 07:14:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 07:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I owszem - tylko zwrotki sugerują, że to, co powiedziałeś, odnosi się do
> egoizmu i absolutyzmu władców. Wtedy władza wyradza się w despotyzm.

A który władca u nas siedzi tak na tronie? Ostatecznie mógłbym pomyśleć
że chodziło o Jaruzela.
Ale pasuje dosłownie męski narząd: mowa jest o tym, że władcy upadają, a
myśmy zawsze pod władzą swojego narządu.

8. Data: 2017-05-24 07:30:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 07:14:19 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A który władca u nas siedzi tak na tronie? Ostatecznie mógłbym pomyśleć
> że chodziło o Jaruzela.

Jak dla mnie wszyscy oprócz Kwacha. A i on jedynie nie popadł w despotyzm
z powodu choroby filipińskiej. Coś jak Jelcyn w Kacapii.

9. Data: 2017-05-24 07:37:04

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 07:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
> W dniu środa, 24 maja 2017 07:14:19 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Jak dla mnie wszyscy oprócz Kwacha. A i on jedynie nie popadł w despotyzm
> z powodu choroby filipińskiej. Coś jak Jelcyn w Kacapii.

Gdzie Kwach, on "panował" długo po tym jak napisano ten utwór
A co się tyczy Gierka:
Trzeci Oddech Kaczuchy- Wódz: https://www.youtube.com/watch?v=jeGL2K4JN0g

10. Data: 2017-05-24 07:41:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 07:37:03 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Gdzie Kwach, on "panował" długo po tym jak napisano ten utwór
> A co się tyczy Gierka:
> Trzeci Oddech Kaczuchy- Wódz: https://www.youtube.com/watch?v=jeGL2K4JN0g

Tekst pasuje doskonale zarówno do Tuska jak i Kaczyńskiego.

Świat w/g ikselki
Atak na dzieci - Manchester.
Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"