Piaskowe zabawy....

1. Data: 2005-05-24 18:01:21

Temat: Piaskowe zabawy....
Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już drugi dzień Pinek siedzi w piaskownicy i buduje
zgadnijcie co....

URZĄD SKARBOWY

jak brzmi jego definicja :
_urząd skarbowy_ służy do przechowywania skarbów.
Skarbami są złote ciasteczka- robione z żółtego piasku.

P.S dzisiaj darł się na cały głos będąc na ogrodzie:
rodacy idźcie do pracy !!!

jeszcze wmawia że to ja go tego nauczyłam....

--
pozdrawiam Pasik & Pinek 5 i pół latek:-)
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA

2. Data: 2005-05-24 19:59:53

Temat: Re: Piaskowe zabawy....
Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PASIK napisał:
> [...]
>
> P.S dzisiaj darł się na cały głos będąc na ogrodzie:
> rodacy idźcie do pracy !!!
>
> jeszcze wmawia że to ja go tego nauczyłam....

Boskie!!

Eulalka :)

3. Data: 2005-05-25 08:12:58

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam Pasik & Pinek 5 i pół latek:-)
> MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA
> <dziecku należy się szczególny szacunek>

super

pozdrawiam, mletka

Makieta miasta
Dentysta dziecięcy we Wrocławiu