Piec Azteków

11. Data: 2004-01-22 15:09:23

Temat: Re: Piec Azteków
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> Użytkownik "ESKULAP" <m...@t...jest.to>
> tys. to
> jednak
>
> W zeszłym roku widywałam małe ( ok. 0,7 - 1 m wys.) gliniane za ok.
> 300 zł w OBI w Krakowie.Dość ładne. Może w nowym sezonie też się coś
> pojawi?

A nie lepiej samemu ulepić?
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

12. Data: 2004-01-22 16:00:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej samemu ulepić?
> ;-)))
> Pozdrawiam Jerzy

Bałwana.:-)

Pozdrawia gliniasto boletus

13. Data: 2004-01-23 10:47:48

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Bałwana.:-)

Na wzór i podobieństwo ...?
;-)

> Pozdrawia gliniasto boletus

Nie lepiłeś nic z gliny? Nigdy? I nie wiesz gdzie masz w okolicy cegielnię?
Takie wybrakowane cegły za darmo to chyba nawet lepszy pomysł na palenisko.
;-)

Od biedy jak masz dudki to se zamów tutaj:
http://www.swiatodlewow.com.pl/index.html

--
Pozdrawiam, Jerzy

Mebelki ogrodowe