Pieczarki

1. Data: 2005-03-02 16:33:04

Temat: Pieczarki
Od: "ewa" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię jeść surowe pieczarki. Koleżanka, kiedy to zobaczyła, była
przerażona. Co o tym myślicie? Może to być bardzo niezdrowe /ona tak
twierdzi/ ?

1. Data: 2005-03-03 08:08:18

Temat: Re: Pieczarki
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Mar 2005 17:33:04 +0100, ewa napisał(a):

> Bardzo lubię jeść surowe pieczarki. Koleżanka, kiedy to zobaczyła,
> była przerażona. Co o tym myślicie? Może to być bardzo niezdrowe
> /ona tak twierdzi/ ?
Eeeee tam jak byłem mały dostałem kanapkę z surowymi pociętymi
pieczarkami (muszą być ładne) i posolonymi. Do dziś sobie nie odmawiam
i żyję.
To tak jak harcerze jedli suchy makaron z zupek chinskich też się w
głowę stukałem. Raz przypiliło i teraz mam inne zdanie (kwestia z
jakiej zupki :-))
kesser

1. Data: 2005-03-03 15:53:32

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

kesser wrote:

> To tak jak harcerze jedli suchy makaron z zupek chinskich też się w
> głowę stukałem. Raz przypiliło i teraz mam inne zdanie (kwestia z
> jakiej zupki :-))
> kesser

Suchy makaron z zupek chinskich dodaje sie do salaty z sosem w stylu
orientalnym: vinaigrette z dodatkiem sezamu, oleju sezamowego, octu
ryzowego, oleju z orzeszkow ziemnych, przypraw i cebulki dymki. To sie
razem z salata i suchym makaronem miesza, i po pol godzinie makaron
czesciowo nasiaka tym vinaigrette i robi sie odpowiedni na zab. Mozna
dodac pokrojona upieczona piers kurza, i wtedy nazywa sie to (w USA)
chinese chicken salad.

Magdalena Bassett

OBIADKI
jakie wino do deserów?