Pieczenie po lewej stronie ??

1. Data: 2004-09-24 08:09:39

Temat: Pieczenie po lewej stronie ??
Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 29 lat, ostatniej nocy mialam silne pieczenie po lewej stronie, mniej
wiecej pod zebrami, co to moze być, wzielam no-spe troche pomogła, ale teraz
znowu mnie piecze. Bol promieniuje na nerke , albio od nerki sama juz nie
wiem , jest pieczacy i przeszywający...Prosze o rady !!

MagdaK

2. Data: 2004-09-24 17:01:00

Temat: Re: Pieczenie po lewej stronie ??
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada jest bardzo prosta. Nikt nie jest w stanie Ci powiedzieć na grupie co
się stało. Jeśli ból jest dotkliwy, albo towarzyszą mu jakiekolwiek inne
objawy (wymioty, krwawienia z otworów ciała, gorączka, itp) zgłoś się do
lekarza, byćmoże wskazane będzie wykonanie USG.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-24 20:32:01

Od: "Smif" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ból jest silny, i występuje od dłuższego czasu to po prostu udaj się do
internisty.

Wiem, że to przykre, ale technika nie jest jeszcze na tyle zaawansowana, aby
można było zbadać Cię, i wykonać odpowiednie badania na grupie dyskusyjnej. ;)

4. Data: 2004-09-25 09:03:53

Od: "MagdaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie oczekuje ze mi powiesz co mi jest ....ale moze kiedyś bedzie mozliwe
badania on-line ;) chcialam tylko zeby ktoś mnie nakierował co to moze być.
A bol narazie przeszedł.
Pozdrawiam
Magda

ACL & FCL pytanie do chirurgów-ortopedów
Zapalenie płuc
pilne!!
[Portale medyczne] - nowosc
Gruczolakorak a bemer