Piekło zamarzło ?

31. Data: 2020-03-15 13:46:34

Temat: Re: Piekło zamarzło ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
> [...]
-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> ja _nie mam_ watpliwosci, ze umrzesz

Ja też. :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2020-03-15 14:00:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 13:46:36 UTC+1 użytkownik XL napisał:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Ja też. :-)

Valar morghulis

33. Data: 2020-03-15 14:03:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Valar morghulis

Daj po polsku, bo nie będę po necie latać - mam kwarantannę domową ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-03-15 14:42:36

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 15 Mar 2020 09:11:57 GMT
doszła do mnie wiadomość <5e6df15d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

>Coś mówiłeś do mnie?

Sądzę, że Ghost pisał to do wszystkich religijno-prawicowych szurów stosujących
pojęccie
"lewak".
"Pojęcie lewactwa wymyślili - albo raczej pierwsi zaczęli używać jako
narzędzia politycznego - bolszewicy i sam Włodzimierz Lenin. W 1920 roku
opublikował książkę Dziecięca choroba ,,lewicowości" w komunizmie, w której
rozprawiał się z rywalami bolszewików. "

Lenin ze Stalinem biją wam brawo.

35. Data: 2020-03-15 14:52:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 14:03:54 UTC+1 użytkownik XL napisał:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> Daj po polsku, bo nie będę po necie latać - mam kwarantannę domową ?

To po valyriańsku - wszyscy muszą umrzeć.

Ale także: Valar dohaeris - wszyscy muszą służyć...

36. Data: 2020-03-15 16:04:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> To po valyriańsku - wszyscy muszą umrzeć.
>
> Ale także: Valar dohaeris - wszyscy muszą służyć...

Wszyscy muszą wierzyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-03-15 18:56:54

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 14:52:12 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

-polska-tvn24-pl-transmisja-niedziela-msza-swieta

> To po valyriańsku - wszyscy muszą umrzeć.
>
> Ale także: Valar dohaeris - wszyscy muszą służyć...

No nie wiem. Empirycznie rzecz ujmując- zauważyłem już dawno, że zawsze umierają
inni, nigdy ja. To jakby poniekąd zaprzecza temu, co napisałeś. :-)

--
Chiron

38. Data: 2020-03-15 21:27:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem. Empirycznie rzecz ujmując- zauważyłem już dawno, że zawsze umierają
inni, nigdy ja. To jakby poniekąd zaprzecza temu, co napisałeś. :-)
---
A POza tym was wkrotce czeka Paruzja czyli Przejscie bez smierci cial ;P

39. Data: 2020-03-15 21:40:35

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 marca 2020 21:27:23 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
> ---
> A POza tym was wkrotce czeka Paruzja czyli Przejscie bez smierci cial ;P

Myślisz, że to już, teraz? No cóż- trzeba być zawsze gotowym na to. Co u Ciebie? Kopę
lat, w ogóle :-)
--
Chiron

40. Data: 2020-03-15 21:42:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> A POza tym was wkrotce czeka Paruzja czyli Przejscie bez smierci cial ;P

Jaja sobie robisz... Jezus Chrystus przestrzegał przed takimi zapowiedziami.

Tytan intelektu
Będzie jesienne tsunami?
Kto rządzi koronawirusem?
papier toaletowy