Piękny pogrzeb

171. Data: 2018-09-11 10:19:13

Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:
> W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 03:41:19 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Tłumaczyłem ci to wielokrotnie: Wierzy się w coś. W drugą stronę to nie
> działa.
>

> Moje zaprzeczenie Kviatowego: W drugą stronę to nie
> działa.
>

> Jeżeli w drugą stronę to nie działa, skąd tyle czasopism dla ateuszy?
> Czy oni nie mają potrzeby utwierdzania się w swoich przekonaniach?
> Ależ tak! I ty też masz taką potrzebę! Stad właśnie te żurnale i periodyki
> dla ateuszy:)

Jeszcze chwila, a sobie wybiorą Wielkiego Ateusza i mu świątynie będą
stawiać. Upssss - to już było przecież. Ba, nadal się do niego modlą:
,,(...) tamtejsi wartownicy bez cienia wstydu przyznają, że mimo zmiany
ustroju, wciąż salutują przywódcy bolszewików.(...)"
https://www.google.pl/amp/s/wiadomosci.onet.pl/kiosk
/nieboszczyk-wiecznie-zywy/pmlgf.amp

--
XL

172. Data: 2018-09-11 11:20:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-11 o 10:19, XL pisze:

> Jeszcze chwila, a sobie wybiorą Wielkiego Ateusza i mu świątynie będą
> stawiać. Upssss - to już było przecież. Ba, nadal się do niego modlą:

salutują

> ,,(...) tamtejsi wartownicy bez cienia wstydu przyznają, że mimo zmiany
> ustroju, wciąż salutują przywódcy bolszewików.(...)"
> https://www.google.pl/amp/s/wiadomosci.onet.pl/kiosk
/nieboszczyk-wiecznie-zywy/pmlgf.amp

Pomijając to, czy mu salutują słusznie czy nie (bo to nie ma związku),
to gdzie tam miejsce na wiarę? Przecież ten człowiek żył i nie jest to
kwestia wiary. Masz na to dowód...
Znowu pomyliłaś pojęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

173. Data: 2018-09-19 15:04:52

Temat: Piękny pogrzeb
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl
Bez ,,sukienkowych", bez kitu o ,,wiecznym"...
Żyła jak chciała. Emanowała talentem i mądrością.
Żegnaj Koro!

Też bym nie chciał aby jakiś chory wynaturzeniec w sutannie stał mi nad trumną, gdzie
jeszcze kilka godzin temu wkładał łapska do majtek dziecka na lekcji religii.
Szumowin się na pogrzeby nie zaprasza, bo to jak wejśc na meline i
krzyknąć...chlopaki jest pogrzeb idziecie, żreć dadzą ...i tak melina po godzinie
równo stoi nad grobem i się chwije. Nie, takich ludzi na pogrzeby się nie zaprasza bo
jeszcze menel zacznie wyglaszać kazania, bo oni tak mają, im wieksza patologia tym
próżność ich bardziej nadyma.Ludzie mają dośc tej patologii, więc szacunek dla Kory
za pogrzeb bez patologii.

174. Data: 2018-09-19 15:17:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 01:17:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Czyli według Ciebie po co "znosimy te ciężary"?
> Jaki jest dla Ciebie sens egzystencji na Ziemi?

> Radość życia! Piękna przyroda!
> Codzienne ludzkie pozytywne doznania: czy to satysfakcji
> czy miłości czy też innych przyjemnych uczuć, dużych i małych.
>
> Nie muszę sobie wymyślać jakiegoś sztucznego wielkiego
> sensu pełnego patosu aby czuć się komfortowo w swojej skórze.
> Zastanów się lepiej czemu Ty musisz sobie tak swój sens życia tłumaczyć.
>
> A nie wpadło Ci przypadkiem do głowy, że życie wieczne, to po
> śmierci, jest zupełnie bezcelowe i bezsensowne?? Po co to komu?

Wystarczy że tobie wpadło i widać jakie spustoszenie wywołało ;P

175. Data: 2018-09-19 15:20:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 21:53:39 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie. I nie stanie się tak, nawet gdy przepiszesz to sto razy ręcznie
> Tłumaczyłem ci to wielokrotnie: Wierzy się w coś. W drugą stronę to nie
> działa.
>
> Znowu udajesz, że ignorujesz moje posty... Jak dziecko oszukujesz sama
> siebie :) Dobrze się bawisz? :)

> LOL :)
>
> Powtórzę ci kolejny raz, bo masz bardzo krótką pamięć: trzeba być idiotą
> żeby tezy o płaskiej Ziemi uzasadniać linkami do stron wyznawców
> płaskiej Ziemi.

Ten co mu demony karzą wyśmiewać się z ich istnienia się odezwał ;P

176. Data: 2018-09-19 15:23:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 01:33:22 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Nie twierdź zatem że NIKT nie będzie zarzuał ani karał- napisz że Ty nie
> będziesz.
> Bo są w Polsce ludzie którzy żywo i aktywnie prześladują w różny sposób
> ateistów, tak jak prześladują gejów, czarnoskórych czy nawet obcokrajowców.

> To jest infantylna gadanina człowieka który nie będąc ateistą
> nie wie o czym mówi.

A nigdy ci do głowy nie przyszło że też jesteś "tylko" teologicznym ignorantem ;)

177. Data: 2018-09-19 17:24:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 15:20, m...@g...com pisze:

> Ten co mu demony karzą wyśmiewać się z ich istnienia się odezwał ;P

Ty masz takie doświadczenia, że demony ci coś każą?
To musi być bardzo ciekawe. Napisz coś o tym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

178. Data: 2018-10-08 03:40:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wyjasnijmy sobie jedno:
Bog istnieje.
tak jak w was istnieja istoty, ktorych nie jestescie w stanie zauwazyc,
totez sobie lub innym zazwyczaj przypisujecie zawsze czyny,
zamiast prawdziwie.
i tak to juz jest zanim zwyklej Prawdy nie pojmiecie.

jacek

179. Data: 2018-10-08 03:53:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czy Bog wplywa? nie, bo dal nam wolna wole.
czy Bog nie ma wplywu? nie bo jest wzechobecny.

jacek

Każdy kto tutaj pisze
Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!