Piernik świąteczny dojrzewający

131. Data: 2016-12-30 22:04:17

Temat: Re: Piernik świąteczny dojrzewający
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast ja przyczepię się do wtrącenia "w przeciwieństwie do Usenetu".
> Bo przecież link wiódł stąd

Ale nie każda mowa nienawiści ilustrowana jest odpowiednim linkiem. Więc
nie wszystko jest skrupulatnie liczone.

> Ale kto mógłby wziąć?

Nowi! He he.

> To wymyślać będziemy na gorąco, w czym by tu brzeszczocik zapiec.

Wdzięczna-m awansem.

Ewa

132. Data: 2016-12-30 22:22:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Ale nie każda mowa nienawiści ilustrowana jest odpowiednim linkiem.
> Więc nie wszystko jest skrupulatnie liczone.

Musimy więc opierać się na estymacjach statystycznych. One całkiem
dobrze działają -- też czasem dołączę link do jakiegoś obrazka,
a wtedy widzę kto i kiedy. Dla mnie to pocieszające, że akurat
Usenet ma zerowe znaczenie propagandowe. Ujadzcze sobie ujadają,
a nikt tego nie czyta -- bo kto by chciał w kółko to samo.

> Nowi! He he.

Jakoś tak wczoraj ktoś mnie na jednej z grup zapytał, czy ja nowy,
czy może ksywkę zmieniłem. A grupa taka jak ta, parę osób pisze,
od lat wciąż ci sami. Też był powód do radości, że się w oczy nie
rzucam (albo do oczu, jak kto woli).

--
Jarek

133. Data: 2016-12-31 00:03:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to pocieszające, że akurat
> Usenet ma zerowe znaczenie propagandowe.

O!
A ja myślałam, że potężne i najbardziej efektywne, bo trafiające od razu do
ludzi z gruntu nastawionych pozytywnie do informacji X lub nastawionych
potencjalnie pozytywnie do X. Przy czym co stanowi klu - zwłaszcza ci
drudzy są tu cenni, bo to o nich zabiega propaganda X, no i proszę, sami
się garną 3-)

--
XL

Dziś prawdziwej żywności...
Niemcy robią zapasy.
Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?