Pierogi ruskie, gdzie w Polsce

1. Data: 2003-08-08 23:03:55

Temat: Pierogi ruskie, gdzie w Polsce
Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam wyruszyć w objazd dookoła Polski. Gdzie można zjeść w knajpkach (o
pardon - tego w Polsce jeszcze nie ma-w zakładach żywienia publicznego - od
razu mówię La Scala we Wrocławiu odpada - będę w T-shirt i krótkich
spodniach po obcięciu nogawek u Wrangerów) pierogi, które są pierogami
ruskimi, a nie czymś co się nazywa "pierogi ruskie".
makary

1. Data: 2003-08-09 00:27:31

Temat: Re: Pierogi ruskie, gdzie w Polsce
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-09 01:03, osoba przedstawiająca się jako 'makaron'
zechciała zauważyć:

> [...]
> spodniach po obcięciu nogawek u Wrangerów) pierogi, które są pierogami
> ruskimi, a nie czymś co się nazywa "pierogi ruskie".

Musisz szukać amerykańskich. Ruskie wyjechały. Podobnoż na zawsze.

R.

1. Data: 2003-08-09 00:40:56

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Aug 2003 01:03:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan makaron, w
wiadomości <bh1a8t$a7f$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

Poznań, Pierogarnia na ul. 3 maja
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-09 09:02:20

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdańsk, ul. Św. Ducha - Pierogarnia u Dzika
koneserka

1. Data: 2003-08-09 12:47:49

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam wyruszyć w objazd dookoła Polski. Gdzie można zjeść w knajpkach
pierogi, które są pierogami
> ruskimi, a nie czymś co się nazywa "pierogi ruskie".
Dzięki Ti`Ana i p. Chabierska.
[Rysiu jesteś bardzo do w cipny].
Hallo Wrocław, miasto hr. Dzieduszyckiego (który przeszczepił pierogi ruskie
do Polski z Kresów), gdzie we Wrocławiu ruskie? Hallo inne miasta,
Białystok, Elbląg (w Lublinie są obrzydliwe).
makary

1. Data: 2003-08-09 13:24:42

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "makaron" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hallo Wrocław, miasto hr. Dzieduszyckiego (który przeszczepił pierogi
ruskie
> do Polski z Kresów), gdzie we Wrocławiu ruskie?

Na ul. Kraszewskiego mozesz sprobowac. Wejscie jest tez od Korzeniowskiego.

Mor.

1. Data: 2003-08-09 13:59:09

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na ul. Kraszewskiego mozesz sprobowac. Wejscie jest tez od
Korzeniowskiego.
Dzięki!
Mamy już trzy adresy
Poznań: Pierogarnia na 3 Maja
Gdańsk: Pierogarnia u Dzika na Św. Ducha
Wrocław: Kraszewskiego
Gdzie jeszcze?
makary

1. Data: 2003-08-09 14:14:37

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Boże, nie jestem żadna p. cokolwiek by to miało oznaczać... Jeszcze mam
mleko pod nosem

1. Data: 2003-08-09 20:02:21

Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hallo Wrocław, miasto hr. Dzieduszyckiego (który przeszczepił pierogi
ruskie
> do Polski z Kresów), gdzie we Wrocławiu ruskie? Hallo inne miasta,
> Białystok, Elbląg (w Lublinie są obrzydliwe).

a można wiedzieć gdzie w Lublinie ich próbowałeś?...
pzdr,
Kinga

1. Data: 2003-08-09 20:06:11

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ruskie
>
> Na ul. Kraszewskiego mozesz sprobowac. Wejscie jest tez od

Lubiaz i Tworki tez, koniecznie.

Mor.

Kuchnia Kryszny - potrawy wegetariańskie
Wina mołdawskie
Ciemieniucha, może jakiś przepis?
Czym go karmić??
konserwowe szparagi i świeża szynka