Pierwszy raz tutaj ... i pytanie

1. Data: 2001-08-03 07:17:35

Temat: Pierwszy raz tutaj ... i pytanie
Od: "Paula" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewne obawy dot. mojego kregoslupa, zrobilam sobie badanie RTG, gdzie
zarowno czesc ledzwiowa jak i piersiowa wyszla "w normie", to jednak mam
pewne obawy co do czesci ledzwiowej, otoz przy zrobieniu "kociego grzbietu"
poczynajac od (liczony od dolu) 3 kregu ledzwiowego do ostatniego i pierwszy
kreg piersiowy, caly ten luk jest wypukly i ostatni kreg ledzwiowy (ten przy
piersiowych) jest najbardziej wypukly (ok 2 mm od sasadujacych), czy to
normalne, zaznazczam nie odczuwam zadnego bolu... . BARDZO MI ZALEZY NA
ODPOWIEDZIACH OD WAS. Prosze wysylac na grupe, poniewaz wyslalam z nie
swojego konta.

2. Data: 2001-08-03 16:04:46

Temat: Re: Pierwszy raz tutaj ... i pytanie
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalne, zaznazczam nie odczuwam zadnego bolu... . BARDZO MI ZALEZY NA
> ODPOWIEDZIACH OD WAS. Prosze wysylac na grupe, poniewaz wyslalam z nie

Bez pokazania zdjecia nic sie nie dowiesz.

Zadzierające się skórki przy paznokciach
!! SPRZEDAM AUTOKLAW !!
soczewki kontaktowe i rower
dwa pytania
Zadyszka