Pierwszy raz z pytanie troche OT

1. Data: 2003-06-20 17:52:24

Temat: Pierwszy raz z pytanie troche OT
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to czy istnieje jakas odrebna grupa dla milosnikow roslin
ale tak bardziej od strony doniczkowej.

"W nagości, a zwłaszcza w dwu nagościach tkwi niebezpieczeństwo." (Emil
Zegadłowicz)

2. Data: 2003-06-20 18:33:03

Temat: Re: Pierwszy raz z pytanie troche OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o to czy istnieje jakas odrebna grupa dla milosnikow roslin
> ale tak bardziej od strony doniczkowej.

Będzie Forum o roślinach doniczkowych na mojej nowej witrynie. Mam
nadzieję, że najdalej za miesiąc, ale głowy nie dam :). Tymczasem
zapraszam wolną chwilą na moją stronę.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2003-06-20 20:56:28

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg napisał:

> Będzie Forum o roślinach doniczkowych na mojej nowej witrynie. Mam
> nadzieję, że najdalej za miesiąc, ale głowy nie dam :). Tymczasem
> zapraszam wolną chwilą na moją stronę.

No to jeszcze jakby linke na ta strone poprosic to bedzie super.

--
"Dla kochanków śmierć jest nocą poślubną." (Novalis)

4. Data: 2003-06-21 06:51:32

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jeszcze jakby linke na ta strone poprosic to bedzie super.

www.ciekawe-rosliny.prv.pl

Pozdrowienia,
Maria

5. Data: 2003-06-21 07:32:04

Od: "TommyT" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o to czy istnieje jakas odrebna grupa dla milosnikow roslin
> ale tak bardziej od strony doniczkowej.
>

> Pozdrawiam
alt.pl.rosliny.doniczkowe

Tomek

6. Data: 2003-06-21 21:59:37

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TommyT napisał:

> alt.pl.rosliny.doniczkowe

A gdzie mozna znalezc taka grupe ???
Nawet Google jej nie ma...

--
"Jedynie ci kochankowie mogą o sobie zapomnieć, którzy niedostatecznie
się kochali, by się znienawidzić." (Ernest Hemingway)

"męskie" i "żeńskie" parzydła
nornice
Karasie sie wytarly
Roza Vectra