Pietrzak

1. Data: 2016-04-30 22:12:02

Temat: Pietrzak
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Pietrzak był jednym z najbardziej niebezpiecznych esbeckich agentów w kręgach
ludzi kultury? O tym, że Jan Pietrzak jest członkiem PZPR i na dodatek przeszedł
specjalistyczne szkolenie w Wyższej Szkole Nauk Społecznych przy KC PZPR nie
wiedzieli nawet jego przyjaciele. Wzbudzał powszechną sympatię i zaufanie, bo miał
odważne, anty-systemowe teksty. Miał na to (podobnie jak towarzysz Marcin Wolski)
przyzwolenie z KC PZPR, aby łatwiej wejść w kręgi ludzi kultury i skuteczniej ich
inwigilować.

https://mobile.facebook.com/photo.php?fbid=226123287
758675&id=100010830157270&set=p.226123287758675&sour
ce=48&ref=m_notif&notif_t=like

2. Data: 2016-04-30 22:34:51

Temat: Re: Pietrzak
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Strona nie może być wyświetlona w tej chwili. Mogą to być przejściowe problemy,
uszkodzony lub wygasły odnośnik lub brak zezwolenia na dostęp.

3. Data: 2016-04-30 22:37:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
Strona nie może być wyświetlona w tej chwili. Mogą to być przejściowe problemy,
uszkodzony lub wygasły odnośnik lub brak zezwolenia na dostęp.

Mnie się wyświetla. Ale teraz już mi się wszystko zgadza, bo myślałem że staruchowi
odbiło, że przesiaduje z byłymi SB i KGB na cherbatce u Rydzyka, w radio moskwa, a tu
wyszło szydło z worka.

4. Data: 2016-04-30 22:52:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A sam Pietrzak, jak wspomina doradca Gierka Paweł Bożyk, składał regularne wizyty
sekretarzowi KC PZPR ds. propagandy Jerzemu Łukaszewiczowi. "Miały ściśle określony
cel - uzyskanie pozwolenia sekretarza na krytykę kogoś z establishmentu, co miesiąc
była to inna osobistość (...). Kandydatów do prześmiewek kabaretowych proponował
Łukaszewicz zapewne po konsultacji z wysoko postawionymi członkami establishmentu.
Żarty nie zawsze były bolesne dla bohaterów, niekiedy tylko lekko ich smagały. Były
swego rodzaju ostrzeżeniem przed dalszymi, o wiele boleśniejszymi konsekwencjami" -
wspominał Bożyk.

http://m.newsweek.pl/prawica-media-dziennikarstwo-po
lityka-jerzy-targalski-marcin-wolski-jan-pietrzak-je
rzy-jachowicz-newsweek-pl,artykuly,278588,1,3.html

5. Data: 2016-05-02 00:22:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> "Miały ściśle określony cel - uzyskanie pozwolenia sekretarza na krytykę kogoś z
establishmentu

Irena Sendlerowa

Członkini Rady Pomocy Żydom, uratowała ok. 2500 żydowskich dzieci. W latach 1948-1968
należała do PZPR, ale była jednocześnie też osobą brutalnie prześladowaną przez
komunistyczny Urząd Bezpieczeństwa.

Andrzej Lepper

Andrzej Lepper - były minister rolnictwa i wicepremier, twórca i lider Samoobrony,
należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w latach 1978-80

I co z tego że należeli, ja np. urodziłem się w PRLu i co dalej?

6. Data: 2016-05-02 00:48:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

należał do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w latach 1978-80

I co z tego że należeli, ja np. urodziłem się w PRLu i co dalej?

To z tego że tak kurwa non stop pluła i pomawiała niewinnych polaków po 89r. A w
Pisie wręcz wzywała do rozliczenia z przeszłości komunistycznej w najdotkliwszy
sposób.

Jak widzisz jak był antypolską kurwą tak pozostał antypolską kurwą i razem z swoimi
kolegami SBkami wzywa do nienawiści w radio maryja przeciwko Polakom, w obecnym
czasie.

No się żegnamy
Merkel
Dzieki PiS wnuk Bronka bedzie mial na szkole
Mocne
Dobre :)