Pigulka - zapomniala wziac!

1. Data: 2004-02-27 17:27:25

Temat: Pigulka - zapomniala wziac!
Od: p...@p...onet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie: moja dziewczyna nie brala regularnie pigulek, powiedziala
mi o tym po stosunku niestety. Wiem ze to debilne, ale tak bylo
niestety. Zapomniala wziac przedwczoraj, ale wczoraj wziela dwie (po ok.
24h od zapomnienia). Dzisiaj rowniez wziela i dzisiaj planowo skonczyla
branie pigulek.
Co teraz? Niby juz byl koniec cyklu i z tego powodu nie moze o ile
dobrze pamietam z biologii dojsc do zaplodnienia, ale wolalbym sie
poradzic jakiegos lekarza. Sotsunek byl kilka godzin temu, wiec ew.
jakas antykoncepcja awaryjna? Aha, pigulki ktorych uzywa to diane.

Pawel

2. Data: 2004-02-27 18:31:52

Temat: Re: Pigulka - zapomniala wziac!
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: moja dziewczyna nie brala regularnie pigulek, powiedziala
> mi o tym po stosunku niestety. Wiem ze to debilne, ale tak bylo
> niestety.

masz racje to debilna nie brac regularnie i uprawic sex bez dodatkowego
zabezpieczenia ale cóż .
z tego co wiem (biore pigułki)po 24 godzinach nie powinno sie brac tej
zapomnianej ale nastepną.
ale wzięła dwie ,ok.
poniewaz to ostatnie pigułki mogła sobie je odpuścic ,jesli poprzednie brała
regularnie to nie ma strachu.
na pigułke po hhmm nie wiem czy jest sens sięgać minęlo kilka godzin i nie
sądzę żebyście w ciągu kilku minut załatwili receptę na pigułę po.
czekajcie spokojnie na okres ,jesli sie nie pojawi to zrobic test ciążowy
,i do lekarza.
p.

3. Data: 2004-02-27 18:58:56

Od: "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to niezbyt rozsadne z jej strony-bezpieczna granica "zapomnienia" to jest od
6 do 8 godzin potem z kazda godzina zwieksza sie mozliwosc zajscia w
ciaze-zalezy to glownie od organizmu twojej parnerki. Jezeli nawet juz
zapomniala to powinna "isc" dalej z pigulkami i sie nie cofac
Jezeli twoja partnerka jest nie do konca odpowiedzialna(bo niestety branie
tabletek ze strony kobiety jest odpowiedzialnosca brania ich na czas-bo
chyba w kocu jej ufasz kochajac sie z nia ze je przyjmuje regularnie ) to
lepiej pomysl o zabezpieczeniu z twojej strony bo mozecie w taki sposo
bardzo szybko zostac rodzicami.

lord

4. Data: 2004-02-27 19:02:19

Od: "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja i moja Ukochana też mieliśmy kilka takich sytuacji i nie ma co się
przejmować jedną tabletką , no chyba ,że takie sytuacje powtarzają się
regularnie i w niewielkich odstępach czasu.A pozatym to już był koniec cyklu
więc szanse choć by z tego powodu bardzo małe.
PZDR.
KaM

5. Data: 2004-02-27 20:11:29

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja i moja Ukochana też mieliśmy kilka takich sytuacji i nie ma co się
> przejmować jedną tabletką ,

właśnie dzieki takiemu podejsci wielu zostało rodzicami, nawet jedna
tabletka obniza skutecznosc.
gdyby tak nie było to brało by sie co druga albo co trzecią ale tabletki są
na 21 dni nie dla widzi misie zwariowanych farmaceutów.
p.>

6. Data: 2004-02-27 20:29:41

Od: "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gdyby tak nie było to brało by sie co druga albo co trzecią ale tabletki

> na 21 dni nie dla widzi misie zwariowanych farmaceutów.

Napisałem [...]no chyba ,że takie sytuacje powtarzają się

7. Data: 2004-02-27 22:27:53

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 6 do 8 godzin potem z kazda godzina zwieksza sie mozliwosc zajscia w
> ciaze-zalezy to glownie od organizmu twojej parnerki.

granica "bezpiecznego zapomnienia" to, zgodnie z instrukcjami
zawartymi na ulotce kazdego preparatu antykoncepcyjnego 12 (slownie
DWANASCIE) godzin, a nie 6 do 8.

--

do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2004-02-27 22:30:18

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałem [...]no chyba ,że takie sytuacje powtarzają się
> regularnie i w niewielkich odstępach czasu.[...]
>

> PZDR.
> KaM

no i wlasnie chodzi o to, ze to twierdzenie jest bledne...
wystarczy pominiecie jednej tableki, aby powstalo zagrozenie
zaplodnienia
najniebezpieczniejsze pod tym wzgledem sa piersze i ostanie dni
opakowania
--

Oko - zmiany zwyrodnieniowe siatkówki
nerwy twarzy...