Pigułki a krwawienia

1. Data: 2005-02-22 13:45:00

Temat: Pigułki a krwawienia
Od: Dorota <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Biorę pigułki antykoncepcyjne od ok 1.5 roku (Novynette). Już któryś raz
pojawia mi się krwawienie ale nie wtedy kiedy potrzeba.
Oczywiście pójdę do lekarza, ale zanim mi się to uda to brać czy nie brać?
O co chodzi, dlaczego tak się dzieje?

Dziękuję za wszelki porady
rajsca

2. Data: 2005-02-22 13:52:13

Temat: Re: Pigułki a krwawienia
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawia mi się krwawienie ale nie wtedy kiedy potrzeba.
> Oczywiście pójdę do lekarza, ale zanim mi się to uda to brać czy nie brać?

BYć moze piguki przestały trzymać cykl . brać dalej i koniecznie udac się do
lekarza
Moze bedzie potrzeba zmiany pigulek

pozdrawiam

Aska

3. Data: 2005-02-22 15:05:36

Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też kiedyś zaczęłam mieć krwawieniw, ale przy innych pigułkach. Trwały
one dość długo. Lekarka doradziała mi Rutinoscorbin w dużych ilościach.
POdobno przy pigułkach mogą powstawać przesięki w żyłach i stąd to wszystko.
U mnie niestety skończyło sie odstawieniem pigułek, bo krwawiłam już ponad 2
tygodnie.

Ale wizyta u lekarza jest konieczna, bo przyczyn może być wiele.

Eliza

4. Data: 2005-02-22 17:59:21

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chcesz miec działanie antykoncepcyjne to oczywiście tak - nie zmienia
sie tabl. antykoncepcyjnych w połowie cyklu - należy się jedynie zastanowić
czy nie zmienić tabletek na inne

5. Data: 2005-02-22 18:00:34

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
2
> tygodnie.
>
> Ale wizyta u lekarza jest konieczna, bo przyczyn może być wiele.

Diagnostyka oczywiście konieczna - w/w tabletki mają małą zawartość
hormonów - dla niektórych za małą

Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
czy zwierzeta też tak mają?
Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?
Domowe sposoby na ból gardła
operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?