Pigulki - pytanie

1. Data: 2004-05-04 16:35:33

Temat: Pigulki - pytanie
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie pytanie, poand tydzien temu w poniedzialek zaczelam brac
tabletki antykon. (Minulet). Moj okres zazwyczaj trwa 4 dni i jest srednio
obfity. Wczoraj minal tydzien od 1 tabletki a plamienie caly czas sie
utrzymuje :((( Kieedys bralam tabletki Cilest, ale zupelnie nie pamietam jak
wtedy zareagowalam i czy reakcja byla podobna. Wiem ze to zmiany hormonalne
i to na pewno tego jest powodem, jednak chce zapytac czy wam sie to tez
zdarzylo i jak mniej wiecej dlugo to trwalo :( Wiem ze kazdy organizm jest
inny ale szukam pocieszenia bo troszke sie zaczynam martwic :(, a do lekarza
ide dopiero 11.05. ;/

Pozdrawiam,

Nemi

2. Data: 2004-05-04 19:15:11

Temat: Re: Pigulki - pytanie
Od: "Skozbi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, antykoncepcję hormonalną rozpoczyna się (pierwsze opakowanie) od
pierwszego dnia miesiączki. Antykoncepcja jest wtedy od początku. Czasami
jednak w pierwszym cyklu występuje przedłużające się plamienie
pomiesiączkowe, niekiedy nawet do następnej miesiączki. Nasttępne cykle
powinny być już bez plamień.
Pozdrawiam, skozbi

3. Data: 2004-05-04 21:33:08

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi mój gin. powiedział, kiedy zaczynałam tabletki, że plamienia mogą się
utrzymywać do 3 cykli.

--
moni K.

Opuchlizna palca
Wrastający paznokieć - gdzie chirurg w wawie ?
robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]
Dermatoskopia
HPV - jak...