Pij wode destylowana

11. Data: 2003-01-19 02:35:39

Temat: Re: Pij wode destylowana
Od: " rowerzyk" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> napisał(a):

(ciach)

> Jeśli produkt jest dobry, dlaczego mam go nie używać? Ty pewnie kupujesz
> tylko produkty których reklama nigdy nie ukazała się w żadnym medium?

Wlasnie o to mi chodzi, na jakiej podstawie decydyjemy co jest dobre.
Np komorki nokii: uzywa ich czterdziesci kilka % ludzi w polsce. Tylko czy
one rzeczywiscie sa tak dobre, czy to tylko reklama nas przekonala.
A produkty kupuje roznych marek. Nieraz sie pozniej zastanawiam dlaczego
kupilem wlasnie ten produkt a nie inny. I nie przecze nabieram sie na
sztuczki marketingowe. Za slabe szkoly skonczylem zeby sie we wszystich
chwytach polapac. A co do reklam, celowo nie kupuje towarow, nawet kosztem
pojscie do innego sklepu, ktorych reklamy byly agresywne , glupie lub w inny
sposob zrazily mnie do siebie. (Pamietasz cykl "Rama na dzialkach" -producent
Ramy do dzis nawet zlotowki na mnie nie zarobil :) )

Ps. Sygnaturke masz rewelacyjna. A nie bylo w tej grupie czasami jeszcze
prawnikow?

pozdrawiam rowerzyk

12. Data: 2003-01-19 16:25:03

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Od czasu do czasu można się takiej napić, jednak dłuższe spożycie grozi
>zaburzeniami gospodarki elektrolitowej.
Woda destylowana tak naprawdę ma sporo domieszek (gł. rozpuszczonych
gazów). W 1880 (czy 1889) chemik Kohlraus stworzył wzorcową czystą wodę
za pomocą 13-krotnej destylacji i gotowaniu w naczyniu z czystego złota
przez 48 h pod pompą próżniową.

>Zdecydowanie "kranówka" nie nadaje się do picia, a już z pewnością nie bez
>przegotowania z uwagi na dużą zawartość zanieczyszczeń i środków
>chemicznych.
Których o wiele więcej jest w tak często zachwalanej "zdrowej" wodzie z
wiejskich studni.
Należy pamiętać też o bakteriach:
- bardzo dużo w wodzie z otwartych studni,
- w "kranówie" mogą być z biofilmu w rurach, ale hamuje je chlor,
- w wodach ze studni głębinowych - może być sporo z biofilmu w rurach.

> Swego czasu dowiadywałam się o filtry z odwróconą osmozą, ale
>żaden ichni konsultant handlowy nie potrafił mi wiarygodnie wytłumaczyć jak
>to niby działa.
Te reklamowane filtry to pic na wodę.:-)))
Skuteczny zestaw filtrujący (z jonitami) kosztuje tak naprawdę ciężkie
tysięce $.

>Najbezpieczniej jest używać niegazowanej wody mineralnej ze sprawdzonej
>rozlewni.
Marketing.:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

13. Data: 2003-01-19 22:17:10

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

> Mineralka bez gazu ze sprawdzonej rozlewni? Hehe, spece od marketingu i
> wmawiania _sprawdzonej_jakosci_ powinni byc z siebie dumni, ze odwalili
kawal
> dobrej roboty :) Prawda ze czujecie ulge, kupujac _bezpieczne_ prdukty?

Dokladnie!!! Znam pracownika jednej z niewielkich rozlewni wod, butelkuja
tam wode z... wodociagu miejskiego, fakt, ze jest ona b.dobra, ale zeby
zaraz nazywac ja woda mineralna i tyle placic? No ale skoro w sklepach
cieszy sie ona powodzeniem, to jak odwiedzam znajomego, kilka baniaczkow na
wode zawsze mam w samochodzie :-)

--
Janusz
---------------------------

gg 5018

14. Data: 2003-01-19 22:20:39

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <x...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> On Sat, 18 Jan 2003 22:28:42 +0100, "Janusz K" <a...@z...stopki>
> wrote:
jako zrodla tych skladnikow
> byloby co najmniej nieporozumieniem.
>
> Pozdrawiam
>
> dradam
>
> PS. Gotujemy na wodzie destylowanej ( woda ze studni jest bardzo
> zelazista). Ale pijemy (jako "wode") wode mineralna. Najblizsza
> "kranowa" jest 2 km od nas. Najlepsza w Kanadzie jest dostepna w
> miescie Saskatoon. Rzeczywiscie wspaniala. Uzyskiwana jest ona spod
> dna rzeki North Saskatchewan River.

I chyba o to chodzi- jezeli woda nie zawiera jakis swinstw i smakuje dobrze-
powinno sie ja pic! A przy okazji- slyszalem opinie, ze czlowek w toku
ewolucji przystosowal sie do picia wod raczej powierzchniowych a nie
glebinowych, co jest ostatnio takie modne.

Pozdrawiam

Janusz
url: www.republika.pl/jkas

p.s. wode dest. do gotowania sami "pedzicie" czy ze sklepu?

15. Data: 2003-01-19 22:41:07

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Jan 2003 23:20:39 +0100, "Janusz K" <a...@z...stopki>
wrote:

>p.s. wode dest. do gotowania sami "pedzicie" czy ze sklepu?

Sami pedzimy. Dziala to to automatycznie. Po prostu jest osobny kran
przy kuchennym zlewozmywaku oraz doprowadzenie do lodwoki ( do
robienia lodu).

Do pedzenia (zeby wyprzedzic kolejne pytanie) alkoholu sluzy inny
sprzet.

Pozdrawiam

dradam

16. Data: 2003-01-24 14:33:40