Pijecie francuskie wina?

1. Data: 2003-04-18 17:45:05

Temat: Re: Pijecie francuskie wina?
Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:
> Bo tutaj, w USA, ze względów patriotycznych bojkotuje się
> francuskie produkty... W szczególności francuskie wina :-)

No i dobrze Przemku, bo włoskie są lepsze...

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

1. Data: 2003-04-18 21:42:59

Od: "WMA" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

A juz najlepsze: hiszpanskie

Wacek

1. Data: 2003-04-19 00:30:59

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3EA098ED.2DED6101@megsinet.net,
marek <m...@m...net> a écrit:
> ...cut....

> "trzymane za pysk" ,"rezim" ???- to chyba jakies majaczenie po
> naduzyciu wina.

Mysle, ze Magdalenie chodzilo o Fox News etc.

> Pisz lepiej o gotowaniu.

Nie tylko chlebem...

Ewcia
--
Niesz !

1. Data: 2003-04-19 00:31:43

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rezim nie przedostana sie na lacza.

"trzymane za pysk" ,"rezim" ???- to chyba jakies majaczenie po naduzyciu wina.

marek,glodny..

1. Data: 2003-04-19 04:22:43

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze Magdalenie chodzilo o Fox News etc.

Fox i tym podobne - jest u nas teraz ciezko z rzeczywistoscia - jest ona
naginana do obecnie rzadzacego widzimisie, ku rozpaczy i wstydowi
oswieconych ludzi.

MB

1. Data: 2003-04-19 07:40:03

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisal(a):

>My tutaj we Francji zupelnie nie rozumiemy skad ta sieczka umyslowa w
>Stanach. To znaczy rozumiemy, ale nam sie to w glowie nie miesci.

Och, ostatnio lektura listy sci.electronics.design dostarczyla mi
mnostwo 'radosci'. Fanatyzm Amerykanow i bluzgi na Francje
przekroczyly wszelkie granice przyzwoitosci....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-04-19 08:37:51

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> Och, ostatnio lektura listy sci.electronics.design dostarczyla mi
> mnostwo 'radosci'. Fanatyzm Amerykanow i bluzgi na Francje
> przekroczyly wszelkie granice przyzwoitosci....

To jeszcze pol biedy, gdy poslucha sie polskich lewakow i pacyfistow
palajacych bezinteresowna nienawiscia do Amerykanow na pl.pregierz ....

J.

1. Data: 2003-04-19 08:39:49

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Fox i tym podobne - jest u nas teraz ciezko z rzeczywistoscia - jest
> ona naginana do obecnie rzadzacego widzimisie, ku rozpaczy i wstydowi
> oswieconych ludzi.
>
> MB

Oswieconych - czyli jakich Magdo? Busha popiera spora wiekszosc
Amerykanow. Rozumiem ze to dla Ciebie polglowki, tak? ;-)

J.

1. Data: 2003-04-19 11:55:40

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JurekA" <jurdag@....o2.pl> napisał w wiadomości
> Oswieconych - czyli jakich Magdo? Busha popiera spora wiekszosc
> Amerykanow. Rozumiem ze to dla Ciebie polglowki, tak? ;-)

a moze to tak jak w Iraku ;)))) tam Saddama poparlo 100% ludnosci ;)))) a
teraz co sie dzieje?;)
ja tam go strasznie nie trawie .. nie wiem jak mogl zostac prezydentem ...
ale to juz nie na ta grupe rozmowa

Marta

1. Data: 2003-04-19 12:23:49

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:

> a moze to tak jak w Iraku ;)))) tam Saddama poparlo 100% ludnosci
> ;)))) a teraz co sie dzieje?;)

Fakt, porownywanie demokracji w USA i w Iraku jest rownie madre jak
porownywanie demokracji w Korei Polnocnej i w Szwajcarii.

Wesolego Jajka! :) ROTFL ;-)))))

J ;-)

Swiateczne jedzonko
Ciasto krówkowe