Pikowana kapa - pomozcie ;-)

1. Data: 2004-08-26 20:48:05

Temat: Pikowana kapa - pomozcie ;-)
Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
w sumie nie wiem, czemu Was czytam z takim ukontentowaniem od jakiegos
czasu- bo sama mam dwie lewe rece do wszelakich robotek:-) W kazdym razie-
strzelilo mi do glowy, ze sobie uszyje pikowana, dwustronna narzute na
kanape - z cienkiego materialu, z wlozonym i przepikowanym wkladem, ale
calosc ma byc lekutka i ladna:-) Wiem, ze to pewnie proste- albo mi sie tak
tylko wydaje- ale widzialyscie moze w sieci jakis wzor czy lopatologicznie
wytlumaczony proces tworzenia?;-)

Usmiechy,
Beata

1. Data: 2004-08-26 21:55:13

Temat: Re: Pikowana kapa - pomozcie ;-)
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko wydaje- ale widzialyscie moze w sieci jakis wzor czy lopatologicznie

http://www.patchworkowo.org/
, na pewno znajdziesz coś dla siebie , a instrukcje tak łopatologiczne, że aż
chce się spróbować :)
Bożena

Rynek Kraków
[szydelko]- zeby sie nikt nie czepial ... "Mała Diana na szydełku" - Skany
zamki do poscieli - pytanie
[druty] Okrągła serweta
pasmanterie - wawa