Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?

1. Data: 2007-01-18 19:03:06

Temat: Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może na pl.rec.ogrody ktoś mi pomoże :-)
Chcę kupić pilarkę elektryczną (troszkę prac ogrodowych, nie zajadę jej).
Z tego, co wiem Makita będzie lepsza od Boscha (na Stihla mnie nie stać).
Black&Decker to podobno też odpada.

Upatrzyłem sobie model z 40cm prowadnicą, MAKITA UC4020A.
Coś jednak słyszałem o jakiś problemach z silnikiem wewnętrznym (?). Ma ktoś
z Was może pilarkę Makity i może powiedzieć, czy jest zadowolony?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,