Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...

11. Data: 2012-03-15 19:19:44

Temat: Re: Pilne: Do domowej dezynfekcji parowej...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:53:15 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> Chyba jednak właściwsze było by odwołanie imprezki zamaist naraża tę osobę
> na zarażenie.

Gdyby imprezka polegała na imprezce, sprawa byłaby już załatwiona :->

> Diwne że nei wpada ci najbezpieczniejsze rozwiązanie jakim
> jest kwarantanna osoby(osób) zarażonej(nych).

Jesteśmy w domu we dwójkę z mężem - mam się wynieść do szopy?

> Jeśli sądzisz że dmuchanie parą zabezpieczy cię ją od rotawirusa to daj ci
> boze zdrowie

"Warto minimalizować zagrożenie". Wiesz, czyje to?
--

XL

12. Data: 2012-03-15 20:29:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:15:21 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> poruszającą się bardzo powoli, o kulach.
> Dla takiej osoby zarażenie rotawirusem (tzw grypa zoładkowa/jelitowa) ode
> mnie (dwa dni temu przechodziłam) to nie to samo, co np dla Ciebie: gdybyś
> Ty miał być moim gościem, to chromolę, jakoś przeżyjesz infekcję, gorączkę,
> wymioty, osłabienie, odwodnienie, no i lataj se 40 razy do łazienki, ale
> ona nie moze się narażac na to, nie mówiąc o sprawach technicznych tego
> typu, ze w razie czego nawet nie zdąży dobrze chwycić się tych swoich kul,
> o samym zdążeniu do łazienki mowy zatem nie ma.

A czyścik jutro u mnie :-)
--

XL

13. Data: 2012-03-16 01:52:50

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał

z niedawno zoperowanym nowotworem piersi,
> po niedawnej operacji krwiaka w mózgu,
z dwiema protezami stawów biodrowych

infekcję, gorączkę,
> wymioty, osłabienie, odwodnienie,

Jezu , to jakiś serial brazylijski??

Do rzeczy - nie warto kupować , jak dla mnie no-name , rozleci się i brak
serwisu pewnie.

pozdrawiam

Dziobak

14. Data: 2012-03-16 12:24:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 02:52:50 +0100, Dziobak napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał
>
> z niedawno zoperowanym nowotworem piersi,
> z dwiema protezami stawów biodrowych
>
> infekcję, gorączkę,
>
> Jezu , to jakiś serial brazylijski??

Nie, najprawdziwszy real u starszej pani, którą uwielbiam, a zwykła "grypa
żołądkowa" u mnie.

> Do rzeczy - nie warto kupować , jak dla mnie no-name , rozleci się i brak
> serwisu pewnie.

Zobaczymy - dziś dotrze, będę wojować z bakteriami juz wieczorem zapewne
:-)

--

XL

15. Data: 2012-03-16 12:30:35

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie, najprawdziwszy real u starszej pani, którą uwielbiam, a zwykła
> "grypa żołądkowa" u mnie.

> Zobaczymy - dziś dotrze, będę wojować z bakteriami juz wieczorem
> zapewne :-)

lepiej było kupić worek DDT :) albo mała bombę neutronową.

16. Data: 2012-03-16 13:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 13:30:35 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> lepiej było kupić worek DDT :)

Nie mam wszy, pcheł ani pluskiew w domu, a na same pająki mam koty :->

> albo mała bombę neutronową.

N.k.
--

XL

dlaczego nie mech?
prysznic i kamien w wylewce
tapetowanie
Jennifer L. Racey Decker AWAITING BIG BLACK PECKER
Oprawy sufitowe 'komputerowe'?