Pilnie potrzebuje materialy na krotki referat (usg, rentgen, rezonans magnetyczny - obrazowanie)

1. Data: 2002-01-25 20:52:10

Temat: Pilnie potrzebuje materialy na krotki referat (usg, rentgen, rezonans magnetyczny - obrazowanie)
Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny mi jest referat 3-5 stron A4 na temat:

"Diagnostyka obrazowa z zastosowaniem tomografii rtg, ultradzwiekowej,
jadrowego rezonansu magnetycznego oraz technik izotopowych."

Znalazlem sobie w internecie jakies materialy na ten temat i w miare moga
byc, tylko moze ktos ma cos lepszego, jakby mogl podeslac, albo jakis link.

--
Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

2. Data: 2002-01-25 22:16:55

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:29150-1011992238@as4-136.swietochlowice.dialup.
inetia.pl...
> Potrzebny mi jest referat 3-5 stron A4 na temat:
>
> "Diagnostyka obrazowa z zastosowaniem tomografii rtg, ultradzwiekowej,
> jadrowego rezonansu magnetycznego oraz technik izotopowych."

http://medtech.eti.pg.gda.pl/start.html

T.

Kto pamieta temat "czarnej wolgi" vs. "skory" ?
Chrirurg-Dermatolog
diagnostyka grzybic
Zeby, zeby....
leki zniezulajace w dermatologii