Pisemne info o stanie zdrowia pacjenta

1. Data: 2002-04-12 13:55:45

Temat: Pisemne info o stanie zdrowia pacjenta
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dzwonilem dzis do Recznika Praw Pacjenta w Wielkopolskiej Kasie Chorych i
powiedzial mi, ze lekarz MUSI wystawic mi zaswiadczenie o moim stanie
zdrowia jezeli zloze pisemny wniosek w tej sprawie. Niestety taka usluga
(oswiadczenie o stanie zdrowia niezwiazane ze zdolnoscia do wykonywania
pracy - okresowe badania pracownikow i orzeczenie o zdolnosci do pracy,
wystawiane przez Medycyne Pracy - te sa platne ale pokrywa te koszty
pracodawca, ja jako pracownik nie place nic) na potrzeby prywatne jest
odplatna wg. indywidualnego cennika, ktory jest inny w kazdym Zakladzie
Opieki Zdrowotnej - ZOZ udzielanych bezplatnie i platnie orza ceny (w
kazdym ZOZie sa to inne stawki).
Jakiego rzedu sa to koszty i czy to wystawia lekarz od reki ???

Pozdrawiam
Negatyw

2. Data: 2002-04-13 14:32:41

Temat: Re: Pisemne info o stanie zdrowia pacjenta
Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kazdym ZOZie sa to inne stawki).
> Jakiego rzedu sa to koszty i czy to wystawia lekarz od reki ???

skoro juz wiesz ze cena jest inna w kazdym ZOZie to idz sobie do swojego i
sprawdz...
telefon do rzecznika znalazles i miales czas mu glowe zawracac, to swiadczy
o tym zes bystrzacha i sobie z tym problemem poradzisz...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-04-14 12:54:29

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
swiadczy
> o tym zes bystrzacha i sobie z tym problemem poradzisz...

No coz - dzieki za cieple slowa pod moim adresem.
Chcialem jednak poznac temat jeszcze przed poniedzialkiem...

Pozdro
Negatyw

organizacja nzoz
Przeszczepy!