Pizza hut-nie bijcie tym razem ziemniaczki

1. Data: 2005-04-09 16:01:38

Temat: Pizza hut-nie bijcie tym razem ziemniaczki
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mlode ziemniaczki pojawiaja sie juz w sklepach i przypomnialo mi to cos co
kiedys (a moze nadal) podawali w Pizzy Hut. W barze sałatkowym byly
przepyszne marynowane ziemniaczki. Takie drobniutkie własnie, lekko
kwaskowate. Tak mi sie wydaje ze musialy byc jakos marynowane bo w całej
swojej masie mialy wlasnie taki specyficzny smak.
Czy ktos wie jak takie cos zrobic? Jakies pomysly?
Z pozdrowieniami
Kropelka

1. Data: 2005-04-09 17:10:23

Temat: Re: Pizza hut-nie bijcie tym razem ziemniaczki
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:d38uhs$s5r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>. Tak mi sie wydaje ze musialy byc jakos marynowane bo w całej
> swojej masie mialy wlasnie taki specyficzny smak.

Sos jak do sałatki ziemniaczanej, vinegret +majonez.
Ziemniaczki takie (niemarynowane) mozna kupic puszkowane w marketach, na
pewno widziałam z Selgrosie.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-04-10 12:02:46

Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
>

> Sos jak do sałatki ziemniaczanej, vinegret +majonez.
> Ziemniaczki takie (niemarynowane) mozna kupic puszkowane w marketach, na

Dokladnie robilem sa super

1. Data: 2005-04-10 14:19:57

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Sos jak do sałatki ziemniaczanej, vinegret +majonez.
> Ziemniaczki takie (niemarynowane) mozna kupic puszkowane w marketach, na
> pewno widziałam z Selgrosie.

A z takich normalnych, niepuszkowych mozna? I czy musza byc mlode czy
wystarcza normalne?

> cherokee

Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2005-04-11 17:30:56

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:d3bcv8$60t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A z takich normalnych, niepuszkowych mozna? I czy musza byc mlode czy
> wystarcza normalne?

Musisz je dobrze w tym vinegrecie wymoczyć, żeby zrobiły się twardawe
(młode). Jesli chcesz robić stare, to popierwsze będą raczej duże, po drugie
musisz kupić "sałatkowe" - są do dostania w marketach. Zwykłe mogą ci się
rozciapać.

pozdr

cherokee

kahlua
jogurty kupne
Ciasta z blachy
Czy Karol Wojtyła lubił golonkę?
Wątek "Zdrowe odżywianie", czyli wyczerpanie się formuły prk