Placek po węgiersku

1. Data: 2003-07-08 21:46:00

Temat: Placek po węgiersku
Od: "mleczarz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nigdy nie robiłem a wygooglowało mi kilka przepisów więc proszę Was o
sprawdzony, na dość mocno doprawiony i aromatyczny placek ziemniaczany po
węgiersku - taki pieczony w piekarniku. Z czym można go podać jako danie
obiadowe, jaka surówka itp...

pozdrawiam
mleczarz

1. Data: 2003-07-09 07:30:08

Temat: Re: Placek po węgiersku
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

to był mój przepis, ale placki piekłam na patelni. Spróbuj, mi smakuje, z
tego co pamiętam, paru innym osobom też smakowało :))
No i to było po zbójnicku, ustaliliśmy w końcu grupowo, że to może być to
samo, co po węgiersku. A może mam okazję jednak ustalić, że jest różnica i
wyjaśnić, na czym ona polega? :))

http://groups.google.pl/groups?q=macyszyn+%2B+placek
+group:pl.rec.kuchnia&hl
=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.rec.kuchnia&selm
=b5nbbh%24is6%241%40neme
sis.news.tpi.pl&rnum=1

[Najgorzej jest upaść na duchu
wybijając sobie zęby]

maraschino-z czym to sie (pi) je?
sałatka z kapusty - prośba o przepis
pomocne przy problemie z przypiekaniem ciast
Pischinger
proszę o radę