Płacenie rachunków przez internet

1. Data: 2007-07-10 17:47:06

Temat: Płacenie rachunków przez internet
Od: xEM <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o płacenie rachunków przy
pomocy internetu ? Ktoś z Was z korzysta z takiego sposobu
bezboleśnie ? Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa
trochę czasochłonne.

2. Data: 2007-07-10 17:53:21

Temat: Re: Płacenie rachunków przez internet
Od: Marek Mandalewski <n...@t...numeru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezboleśnie ? Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
> rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa

To ktoś jeszcze ma opory przed tym sposobem płatności...?
W moim przypadku - mBank, od 2001 roku wszystkie czynsze, telefony,
prądy i podobne są płacone przelewami przez net.

Ani jednej reklamacji czy zagubionej płatności.

--
MM

3. Data: 2007-07-10 17:56:06

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:1184089626.496659.149110@n60g2000hse.googlegrou
ps.com
użytkownik *xEM* napisał(a):

> [...]
> bezboleśnie ? Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
> rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa

Nie tyle przez interenet, ale płacę za komórkę, prąd, czynsz, C+ i powiem
tyle, że może nie zawsze jest to najtańsze, ale na pewno najwygodniejsze.
Raz ustanowione zlecenie stałe lub polecenie zapłaty i w ogóle sobie już tym
nie zaprzątam głowy. Dla groszowych oszędności nie warto mitrężyć czasu
stojąc w kliku kolejkach w różnych bankach i jeszcze pamiętać, że za prąd to
najlepiej np. PKO, za gaz to w BS, a za telefon to w jakimś kantorku w
markecie. Polecam takie rozwiązanie. I to nie tylko płacenie przez internet,
ale zlecenia stałe/PZ.

--
Big Jack
//////

4. Data: 2007-07-10 18:01:37

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xEM <x...@g...com> wrote:
> Jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o płacenie rachunków
> przy
> pomocy internetu ?

od jakichś dziesięciu lat opłacam swoje rachunki bezgotówkowo i
szczerze mówiąc ile razy mam do załatwienia coś na poczcie, nie
mogę się nadziwić, że ten kilometrowy ogon ludzi ściskających w
dłoniach blankiety opłat składa się w znaczącej części z ludzi w
kwiecie wieku. Emeryta potrafię zrozumieć - przeżył wojnę,
reformę walutową zaraz po niej, bankom nie wierzy, kasę woli
trzymać w skarpecie, ale młodzi ludzie????? Jeeeezuuuuu

J.

5. Data: 2007-07-10 18:32:23

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Płacę wszystkie rachunki (nawet abonament RTV) darmo w Multibanku.
Podobnie jak przedmówca od lat żadnych problemów. Polecam wszystkim.
Warto znaleźć bank w którym wszystkie przelewy są darmo,
co w dobie walki o klienta nie jest takie trudne.

Pozdrawiam emarcin

6. Data: 2007-07-10 20:05:03

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"xEM" <x...@g...com> wrote in message
ps.com...

Jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o płacenie rachunków przy
pomocy internetu ?

Wyłącznie pozytywne. Nie wyobrażam sobie inaczej.
Anka

7. Data: 2007-07-10 20:06:52

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

xEM pisze:

> Jakie są Wasze doświadczenia jeśli chodzi o płacenie rachunków przy
> pomocy internetu ? Ktoś z Was z korzysta z takiego sposobu
> bezboleśnie ?

Tak, od jakichs 8 lat...

> Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
> rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa
> trochę czasochłonne.

Troche ? Nie ma co rozwazac, trzeba to zaczac robic i juz :)

Pozdrawiam,
Wojtek

8. Data: 2007-07-10 21:10:55

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jul 2007 17:47:06 -0000 I had a dream that xEM <x...@g...com> wrote:
> [...]
>bezboleśnie ? Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
>rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa

A jakie są doświadczenia jeśli chodzi o dostawanie pieniążków za pracę?
Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc po te worki kartofli i
półtusze wieprzowe, którymi płaci pracodawca, bywają trochę czasochłonne.

Taki żart ;)

Tak naprawdę zlecenie przelewu czy płatności i tak musi zostać wprowadzone
do systemu komputerowe banku. Masz do wyboru kto je wprowadzi:
- pani z poczty
- kasjerka z marketu
- pani z banku
- Ty sam

Po prostu wybierz, komu z tej czwórki najbardziej ufasz, żeby powierzać
dyspozycję swoimi pieniędzmi.

Tak się zastanawiam, za ile lat odkryjesz polecenie zapłaty ;)

--
Grzegorz Janoszka

9. Data: 2007-07-11 07:03:38

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> Płacę wszystkie rachunki (nawet abonament RTV)

Nie wiedziałem, że też można - skąd dane wziąłeś ?. Tylko abonament opłacam
na poczcie.

10. Data: 2007-07-11 08:12:40

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

xEM napisał(a):

> [...]
> bezboleśnie ? Rozważam taki sposób, bo bieganie co miesiąc z
> rachunkami i płacenie prowizji na poczcie, w marketach itp., bywa

Od jakichś 5 lat płacę praktycznie wszystko przez net, chociaż nie mam
komputera w domu, ani nie robię tego w pracy. Wystarczy coś co się
nazywa terminal transakcyjny ( dostępny w oddziale banku przy wejściu do
firmy ), a w nim przelewy standardowe. Usługa o tyle wygodna, że
dostępna we wszystkich terminalach mojego banku, dostępnych w kraju w
trybie 7/24. Jak dotąd nie było żadnych problemów z przelewami.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

Kuchenka mikrofalowa - oslona magnetronu
szukam ekipy do robot fundamentowych okolice Krakowa
w Poznaniu znaleziono papugę!
Grupa dyskusyjna budowanie
Fresk - knajpka