Plafon z czujnikiem ruchu - gdzie kupić?

1. Data: 2007-04-11 10:26:59

Temat: Plafon z czujnikiem ruchu - gdzie kupić?
Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję plafonu z wbudowanym czujnikiem ruchu. Do zamontowania w
nieprzeszklonym wiatrołapie aby po ciemku nie szukać włączników światła.
Widziałem taki firmy STEINEL, ale trochę drogi - ponad 200 zł.
Gdzie można w necie kupić coś takiego?

Pozdrowienia, Sławek

2. Data: 2007-04-11 10:37:32

Temat: Re: Plafon z czujnikiem ruchu - gdzie kupić?
Od: "staffa40" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprzeszklonym wiatrołapie aby po ciemku nie szukać włączników światła.
> Widziałem taki firmy STEINEL, ale trochę drogi - ponad 200 zł.

Taniej będzie zapewne kupić pstryczek podświetlany który będzie widoczny w
ciemnościach. No ale faktycznie trzeba będzie wykonać pstryknięcie....

s40.

3. Data: 2007-04-11 11:10:15

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem zwykły i do tego za 30zł czujnik. Znalazłem taki mały wewnętrzny.

4. Data: 2007-04-11 11:55:15

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja, ale pstrykanie męczy strasznie...
Sławek

5. Data: 2007-04-11 11:56:02

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak zamontowałeś? Na suficie obok ?

6. Data: 2007-04-11 12:25:21

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję plafonu z wbudowanym czujnikiem ruchu.

Na allegro widziałam za 60 zł. Poszukaj.
Pzdr. Magda

Czym wyczyścić flyers'a?
hilding & estrella
Montaż karnisza