Plakaty gejów

51. Data: 2003-03-19 12:33:12

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:1vmg7vka0v50fh4a3c1egs88cuk1o6hoce@4ax.com...

> Chyba jednak przekroczyłeś granicę dobrego smaku.

ty ja przekroczyles juz w 1-szym poscie uzywajaj epitetow jakich uzyles.
Granica dobrego smaku rzecz wzgledna, punkt widzenia zalezy od punktu
pisania.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

52. Data: 2003-03-19 12:35:16

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ten ktos ma prawo mnie przekonywac do czego tylko ma ochote (pod warunkiem
> ze jest zgodne z prawem).
> Ja zas mam prawo pokazac mu drzwi.
> W wypadu wymienionego przez ciebie billboarda przed oknem takiego prawa mi
> odmawiasz.

zawsze masz zaslonki.

53. Data: 2003-03-19 12:35:21

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 19 Mar 2003 13:11:36 +0100, osoba określana zwykle jako
Andrzej Garapich pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>A ja nie chcę, żeby moje dziecko to widziało. Wychowuję go
>w przekonaniu, że rodzina to mama, ojciec, dzieci.

A mama, jej facet, dziecko, ojciec, jego kobieta? Gdzie byś tutaj
widział rodzinę?

d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb plain TeX doesn't allow \it or \sl in sub-
`b K...@e...eu.org d' scripts. Proceed, and I'll try to forget that
d' http://epsilon.eu.org/ Yb I needed that character.(TeX)
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

54. Data: 2003-03-19 12:35:48

Temat: Agencja / bylo Plakaty gejów
Od: g...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andrzej Garapich"
> Kampania nie mówi "jedzcie psy!" tylko "Ci, którzy jedzą psy nie różnią się
> od Was, którzy jecie świnie i krowy".
> --
> Pozdrawiam
> Asia

Róznią się, oj różnią.... Jedzą pieski a my nie :)

Skoro jest różnica, to po co, w imię czego, promowac (nie napisze wmawiać) że to
wprawdzie jest różnica ale jakby jej nie było?

Albo jest różnica albo jej nie ma.

Inną sprawą jest dyskryminacja z powodu poglądów/koloru skóry/upodobań
kulinarnych itepe...

Moze OT, ale czy chciałabyś mieszkać tuż obok agencji towarzyskiej?

1. Najpierw nie ma nic złego jeżeli ludzie uprawiają seks poza małżeństwem.
2. Nawet jeżeli robią to czasami za pieniądze.
3. A nawet jeżeli uprawianie seksu za pieniądze jest jedynym zródłem dochodu.
4. Nawet jesli jet to w zorganizowanej formie burdelu (przepraszam, ATow).

Przy którym punkcie skończyła się Twoja tolerancja?
I w czym 'agentki' są inne od reszty kobiet?
(jakie jest kulturalne słowo na te 'agentki'? bo mi zadne nie przychodzi do
głowy...)

Lukasz 'Gamzo" Stawicki

55. Data: 2003-03-19 12:38:17

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:4nng7vsfml1h8k6nl2f3fd1lc30nr59d4s@4ax.com...
> Wed, 19 Mar 2003 13:06:05 +0100, "AsiaS" <a...@n...onet.pl> pisze:
> Bo matka i ojciec mają określoną rolę w wychowaniu dziecka.
> I choćby nawet nie wiem jak byli zniewieściali, to dwóch facetów
> nie zastąpi ojca i matki. Pomijam oczywiście aspekty biologiczne,
> one są chyba oczywiste.
> Oglądałem parę filmow a _TAKICH_ rodzinach. W Anglii, Holandii.
> I mnie przerażenie brało. I z normalną rodziną toto miało wspólnego
> niewiele.

czyli wracamy do modelu: lepsza rodzina "normalna" czyli
matka+ojciec+dzieci, nawet jesli patologiczna czyli alkoholizm, bicie, głód
ponizanie itp niz "nienormalna" czyli rodzice homo+dzieci gdzie jest miłosc,
stabilizacja finansowa uczuciowa. Ech.....

56. Data: 2003-03-19 12:38:33

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <n...@n...pl> wrote in message

> wiesz, pomijając sens tych wypowiedzi, żyjemy w XXI w i myslałam, ze takie
> okreslenia to juz padają tylko w melinach czy pod budką z piwem. Na
Murzynów
> tez wołasz czarnuchy

Dokladnie. Ale nie obrazam sie jak nazywaja mnie "bladawcem" .. :-)
IMHO to zdrowsze podejscie do tematu niz nazywanie kogos "afropolakiem" :-)

> a na dziewczynę, która ma duzo chłopaków- dziwka??

A kim innym jest taka dziewczyna ?
Skad wynika ten lek przed uzywaniem wlasciwych slow na okreslenie pewnych
zjawisk?
Nomeno-fobia - ot co :-)
Swoja droga - to musi byc straszne - taka autocenzura .... :-)

> jak twój syn oswiadczy ci, ze jest pedałem to co zrobisz?? Zabijesz,
> wydziedziczysz??

Bede sie staral go leczyc.

> A co do AIDS własnie przez swiadomosc takich ludzi jak Ty, polskie
> społeczenstwo zyje w nieswiadomosci.

Nieswiadomosci czego ? Ze istnieja homoseksualisci ?
To juz chyba wszystkim zdazyliscie dobrze uswiadomic ... :-)

> Chodzisz do fryzjera, dentysty, do
> szpitala, oddajesz krew?? To zycze powodzenia nie tylko przy AIDS ale przy
> WZW czy gronkowcu, o których teraz głosno.

A zaczelo sie od goscia co to mu sie z malpa zachcialo - prawda ? :-)
Ale my jestesmy przeciez tolerancyjni - skoro malpa nie protestowala -
wszystko ok.
Ten rak nas zezre jesli nie postawimy mu tamy. Proste.

> A no koniec współczuje tobie, ze taki jesteś i ciekawa jestem czy
> powiedziałbys to publicznie komus w twarz, wątpie,

Bo tez i nie dotyczy to poszczegolnych osob. Wiekszosc z was to spokojni
ludzie ktorzy mi w niczym nie wadza.
Jeszcze raz powtorze - nic mi do tego, co kto robi z soba w zaciszu swojego
domostwa nikogo nie krzywdzac.
Natomiast przez takich pozal sie Boze "aktywistow" jak Ci od billboardow
wszyscy mozecie byc "w plecy"...

> net ma to do siebie, ze
> jest anonimowy i łatwo napisać i współczuje twoim dzieciom, jesli wpajasz
im
> równiez w taki wulgarny sposób zasady zycia.

Hmmm klocilbym sie co do tego, co tu jest wulgarne :-)

57. Data: 2003-03-19 12:39:52

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59mli$l4t$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...

> Przeczytaj sobie jeszcze raz definicje. Tolerancja nie oznacza zadnej
> akceptacji.

Dobrze, zmieniam zlowo "akceptowalne" na "zgadzalne" - lepiej?

> Mam tez prawo sam sobie wyznaczac granice, co moge tolerowac a czego nie.

ale jesli poprzez swoja granice czegos zabraniasz (przymuszasz do czegos
innego, na przyklad do kombinowania w sprawie informowania o stanie
zdrowia) - to juz narusza definicje tolerancji - czyli tak naprawe nie
tolerujesz.

> Czy nazwiesz "zwyklym zyciem" paradowanie polnago po ulicach ?

A gdzie masz to "polnago"? zreszta, to kolejne pojecie wzgledne. Czy
heteroseksualna kobieta paradujaca w obcislym topie ktore nizszym
osobnikom pokaza jeszcze conieco spod niego, w mini spodnicy a'la
Gorniak jest lepsza od (obrzydliwego zreszta) homo faceta w skorzanych
majtkach paradujacego w Berlinie. Pomijam kwestie estetyki i gustu, chce
pokazac ze elementem otaczajacego nas swiata sa polnagie osobniki.

> A juz curiozum sa sytuacje w ktorych naprawde cierpia prawa osob trzecich
> (jak adopcja dzieci przez malzenstwa homoseksualne).

Znowu pojecie wzgledne. Mozemy podyskutowac w osobnym watku, bo to nie
na temat.

> W wypadu wymienionego przez ciebie billboarda przed oknem takiego prawa mi
> odmawiasz.

Mozesz nie patrzec, tak jak mozesz nie sluchac.
Ale jesli ktos wykupi sobie miejsce przeznaczone do wykupu, i nie
prezentuje tam tresci sprzecznych z prawem to nie widze powodu do
zabraniania. Cos tak jak z filmami typu "ksiadz" w kinach.

K.

58. Data: 2003-03-19 12:42:23

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"
> Oglądałem parę filmow a _TAKICH_ rodzinach. W Anglii, Holandii.
> I mnie przerażenie brało. I z normalną rodziną toto miało wspólnego
> niewiele.
No, jak się całą wiedzę o świecie bierze z filmów to wychodzą takie różne rzeczy
;-)
Ja widzę te rodziny zwyczajnie, w ich życiu niemedialnym i widzę że żyją tak jak
inne, znane mi heteroseksualne rodziny.

> Ale róznice są! Dwóch facetów lub dwie lesbijki (nie wiem, czy
> słowo lesbijka też jest obraźliwe czy nie) nie mogą mieć swojego
> biologicznego dziecka!
Mogą tak jak heteroseksualne pary z problemami zdrowotnymi,
których nikt (poza Kościołem ;) nie dyskryminuje. Wśród
lesbijek (nie, nie jest obraźliwe) jedynym "problemem" jest
zapłodnienie.
Asia

59. Data: 2003-03-19 12:48:46

Temat: Re: Agencja / bylo Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@n...onet.pl>, g...@i...pl
says...
> Moze OT, ale czy chciałabyś mieszkać tuż obok agencji towarzyskiej?
>
> 1. Najpierw nie ma nic złego jeżeli ludzie uprawiają seks poza małżeństwem.

Pewnie ze nic zlego.

> 2. Nawet jeżeli robią to czasami za pieniądze.

Pewnie ze nic zlego.

> 3. A nawet jeżeli uprawianie seksu za pieniądze jest jedynym zródłem dochodu.

Pewnie ze nic zlego. Jeszcze przy obecnym bezrobociu? :)

> 4. Nawet jesli jet to w zorganizowanej formie burdelu (przepraszam, ATow).

Pewnie ze nie ma problemu. Oprocz oczywiscie problemu prawnego -
poniewaz zorganizowanie najczesciej = czerpanie korzysci, a to juz
zabronione w polskim prawie.

> I w czym 'agentki' są inne od reszty kobiet?

W niczym nie sa inne.

Nie mialbym nic przeciwko mieszkaniu obok agencji towarzyskiej.
Natomiast, gdyby ta agencja, lub jej klienci:
1. Zaklocalaby spokoj.
2. Robila jakis nieporzadek (smieci itp.)
3. Powodowalaby inne rzeczy, ktore naruszaloby prawo lub moje prawa.

To wzywalbym odpowiednie sluzby czyli policje.

K.

60. Data: 2003-03-19 12:49:42

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@i...pl>
> Róznią się, oj różnią.... Jedzą pieski a my nie :)
> Skoro jest różnica, to po co, w imię czego, promowac (nie napisze wmawiać) że
> wprawdzie jest różnica ale jakby jej nie było?
Dlatego że jeżeli nie dyskryminujemy jedzących krowy (święte w innej kulturze)
to dlaczego
dyskryminować jedzących psy. "O to się rozchodzi" :-)

> Moze OT, ale czy chciałabyś mieszkać tuż obok agencji towarzyskiej?
Fakt, OT.

> 1. Najpierw nie ma nic złego jeżeli ludzie uprawiają seks poza małżeństwem.
Owszem, nie ma w tym nic złego jeśli to im odpowiada.

> 2. Nawet jeżeli robią to czasami za pieniądze.
Prostytutki robią to za pieniądze, niektóre dziewczyny za komplementy i wyznania
od chłopaków,
niektóre żony z przyzwyczajenia, ot takie życie :)

> 3. A nawet jeżeli uprawianie seksu za pieniądze jest jedynym zródłem dochodu.
To ich życie, nie nasza sprawa mówić innym co powinno być ich źródłem dochodu.

> 4. Nawet jesli jet to w zorganizowanej formie burdelu (przepraszam, ATow).
To tym lepiej, łatwiej utrzymać wszystko w porządku, zorganizować badania,
kontrolę itd.

> Przy którym punkcie skończyła się Twoja tolerancja?
Nie wymieniłes jeszcze takiego.

> I w czym 'agentki' są inne od reszty kobiet?
W tym, że "porządne" kobiety uważają że są gorsze, tak jak z tą belką i źdźbłem.
Asia

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki