Plamy na skorze.

1. Data: 2005-01-26 16:17:10

Temat: Plamy na skorze.
Od: "pswider" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc ?
Kolezance pojwily sie dwie plam jedna na udzie druga na przedramieniu , sa
otoczone czerwona obwodka i sfendza. co z tym zrobic . z tych plam zluszcza
sie naskorek.

Kolezanka ma 20 lat.

2. Data: 2005-01-26 19:52:58

Temat: Re: Plamy na skorze.
Od: "LuKaS" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kolezance pojwily sie dwie plam jedna na udzie druga na przedramieniu , sa
> otoczone czerwona obwodka i sfendza. co z tym zrobic . z tych plam

A moze koleznaka przesiadywala za dlugo na solarium:>?? Tak czy inaczej
zapraszam do przychodni, do lekarza pierwszego kontaktu :)!! Napewno musi
smarowac to mascia(jaką nie wiem bo sie na tym nie znam :))

3. Data: 2005-01-26 19:55:45

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to być grzybica. Jednak trudno powiedzieć bez obejrzenia zmian - na
pewno należy wybrać się do dermatologa po poradę.

Paulina

4. Data: 2005-01-27 09:02:26

Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pswider" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kolezance pojwily sie dwie plam jedna na udzie druga na przedramieniu , sa
> otoczone czerwona obwodka i sfendza. co z tym zrobic . z tych plam
Kiedyś miałam coś podobnego i pamiętam, że dermatolog kazał mi smarować
aspiryną rozpuszczoną w odrobinie wody . Pomogło szybko.

krzywa przegroda nosowa i krwotoki z nosa
Chlamydia
Chlamydia
Ból głowy
Lewatywa