Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux

1. Data: 2010-12-06 13:21:39

Temat: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nową lodówkę Electrolux ERN 29750. Jest to dość nowy sprzęt (wciąż w
sprzedaży). W trakcie przestawiania pojemników na drzwiach złamało mi
się jedno z mocowań tego pojemnika (trzeba przyznać, że ten plastik nie
grzeszy jakością)... i teraz mam problem. Co robić? Gwarancja nie
obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym kupić taki
pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

Pozdrawiam,
R.P.

2. Data: 2010-12-06 13:25:37

Temat: Re: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." napisał w wiadomości grup
a.pl...

[...]

Pytaj w serwisie. Zapewne sprowadzą.Tak Miałem kiedyś z LG.

3. Data: 2010-12-06 16:30:46

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

> Pytaj w serwisie. Zapewne sprowadzą.Tak Miałem kiedyś z LG.

Sprowadzą bez problemu. Ale o wiele bardziej prawdopodobnej jest, że jak
pytacz usłyszy, ile taka półeczka będzie kosztować, dojdzie do wniosku, że
aż tak bardzo nie jest mu potrzebna, ewentualnie, że sklejona mu wystarczy.

J.

4. Data: 2010-12-06 17:13:29

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lodówkę tej marki i jeszcze na gwarancji połamały się plastikowe
wykończenia przy szklanych półkach, na tych plastikach trzyma się cała
półka, zawiozłem do serwisu i w ramach gwarancji wymieniono całe półki.
Przypuszczam, że Electrolux ma problemy z pękającymi plastikami.
Pozdrawiam.
JacekG.

5. Data: 2010-12-06 17:44:57

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 18:13, JacekG. pisze:
> [...]
> półka, zawiozłem do serwisu i w ramach gwarancji wymieniono całe półki.
> Przypuszczam, że Electrolux ma problemy z pękającymi plastikami.

Zawoziłeś do serwisu masz na myśli te półeczki? Bo ja lodówki sam nie
wyjmę, to jest w zabudowie... Spróbuję wymienić to na gwarancji.

6. Data: 2010-12-06 18:01:26

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak zawoziłem je do serwisu. Jak to jest obudowa to trochę gorzej.
Spróbuj. Plastik w lodówce powinien być szczególnie wytrzymały.
Pozdrawiam.
JacekG.

7. Data: 2010-12-06 18:33:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 18:44, R. P. pisze:

> Zawoziłeś do serwisu masz na myśli te półeczki? Bo ja lodówki sam nie
> wyjmę, to jest w zabudowie... Spróbuję wymienić to na gwarancji.

Jeśli nie wymienią Ci w ramach gwarancji, to każda część możesz sobie
kupić w ich sklepie on-line:

http://www.electrolux.pl/Shop/

Fakt, że ceny mają chore. Ja co jakiś czas muszę wymieniać zawias w
lodówce, który kosztuje mnie każdorazowo ponad 150zł (w autoryzowanym
serwisie znacznie więcej niż w tym sklepie).

Ewa

8. Data: 2010-12-06 19:09:23

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

R. P. wrote:
> [...]
> Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym
> kupić taki pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

W serwisei najlepiej można zamówić przez telefon, wyślą kurierem i już.

Można też poprosić rodziców o pomoc :)

9. Data: 2010-12-06 22:13:18

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

R. P. wrote:
> [...]
> Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym
> kupić taki pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

niezgodnosc towaru z umowa, producent dal ciala jesli nie tylko Tobie peka to i
to bez wyraznej przyczyny (np spadek z 1m na kafle). Dal ciala to niech
naprawi, masz do tego prawa 2lata.

10. Data: 2010-12-07 18:10:22

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 14:21, R. P. pisze:
> [...]
> obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym kupić taki
> pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

to zapytam przy okazji :-) jak z cichością tej lodówki?
(masz aneks czy kuchnię zamkniętą?)

Sierp

Odkurzacz - rura kopie, pomocy
sławetny lenteks - kilka pytań