Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux

11. Data: 2010-12-07 19:43:13

Temat: Re: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 19:10, Sierp pisze:

> to zapytam przy okazji :-) jak z cichością tej lodówki?
> (masz aneks czy kuchnię zamkniętą?)

Mam zamkniętą kuchnię i lodówka jest w zabudowie, więc trudno mi jest
się wypowiedzieć. Jak dla mnie OK :)

12. Data: 2010-12-08 05:30:33

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

> Sprowadzą bez problemu. Ale o wiele bardziej prawdopodobnej jest, że jak
> pytacz usłyszy, ile taka półeczka będzie kosztować, dojdzie do wniosku, że
> aż tak bardzo nie jest mu potrzebna, ewentualnie, że sklejona mu
> wystarczy.

Połamałem pojemnik na warzywa w Siemensie. Serwis wysłał nowy kurierem za
120 zł. Musiałem czekać kilka tygodni.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

13. Data: 2010-12-08 19:39:58

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 06:30, Jan Werbinski pisze:
> Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Połamałem pojemnik na warzywa w Siemensie. Serwis wysłał nowy kurierem
> za 120 zł. Musiałem czekać kilka tygodni.

120 zl to masakryczna cena za kawałek plastiku...

14. Data: 2010-12-09 07:43:25

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> 120 zl to masakryczna cena za kawałek plastiku...

Nie, to całkiem tanio. Plastikowa rynienka stanowiąca bok i część dna
drzwiowej półki "na butelki" z lodówki Polar, a więc krajowego producenta,
została wyceniona o ile dobrze pamiętam na coś koło 160 PLN. Bez kuriera.
Podziękowałem, dorobiłem pasującą do oryginalnymch wyżłobień w drzwiach
zgrabną i estetyczną klatkę z aluminiowego profila kupionego w
kibelmarkecie, służy do dziś.

J.

Odkurzacz - rura kopie, pomocy
sławetny lenteks - kilka pytań